Je raad het echt niet...........

..................maar Ruben drinkt weer goed melk!!!!!!!!!
Ben helemaal blij, maar ik maakte met niet meer ongerust zoals eerder deze week.
"s morgens gaat er 130 cc in ong. en 's middags ook. Het fruit en de flesjes diksap van 120 cc per keer gaat ook prima.
Het groentehapje eet hij half (een potje dan) en dan ong. 60 cc fles.
Om 19.00/19.30u drinkt hij 160 cc voeding met 2 schepjes rijstebloem en slaapt dan door todat ik hem wakker maak om 7.15u en na 15 min. wakker worden drinkt hij dan zijn fles (en hopelijk morgenvroeg weer leeg).
Ik heb helemaal niks verandert en zo ineens drinkt hij weer...........hihihihi rare minimensjes soms.

Groetjes van Mieke mv Lotte, Jozua en Ruben

Je had het me al gemaild, maar daar had ik nog niet op gereageerd. Heel fijn dat hij weer zo lekker drinkt. Misschien komt het wel, omdat je je erbij neergelegd had. Dat geeft bij jou toch ook wat minder spanning. Ik geloof dat kindjes een voelspriet hebben voor spanning bij de ouders.
Geef hem maar een dikke knuffel!
Patricia

Nou gelukkig maar!!

Roman heeft ook weleens dagen dat hij ineens veel minder drinkt. Gisteren en eergisteren leek hij geen trek te hebben. Hoe weinig hij precies dronk, weet ik niet, aangezien ik de borst geef, maar hij liet telkens na 5 minuutjes los en was dan totaal niet meer geinteresseerd. Vandaag drinkt hij weer lekker door.

Het zijn zeker rare minimensjes!

Anne drinkt en eet vandaag ineens minder. Gister ook al, maar daar hebben we zelf niet veel van gemerkt, want ze was op de opvang.
Vandaag:
8.00 uur 165 cc melk (waarvan 20 cc laten staan)
12.00 uur fruit (100 gram denk ik) en 100 cc diksap (wat ze niet allemaal op had)
16.00 uur 165 cc melk, waarvan een hoop gespuugd
Nu dus 20 uur en 23 uur nog. Ben benieuwd, maar 5x melk wordt het niet meer....
Ik maak me er maar niet druk om. Ze krijgt genoeg vocht binnen, toch?

Groetjes,
Natasja
en
Anne

Terug
Bovenaan