Je raadt nooit wat Sven zei....

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Nu weet ik dat Sven sterk ontwikkeld is qua taal maar vanmorgen sloeg ik toch stijl achterover hoor....

Sven zat in de kinderstoel en had net een banaan gehad. Hij had er een beetje dorst van gekregen dus ik liep naar onze (open) keuken om zijn drinkbeker te vullen.
Het ging hem allemaal niet snel genoeg dus meneer begon te schreeuwen.
Ik zei:" Ja ja, mama gaat drinken voor je maken"
Zegt Sven ineens keihard: "DOE DAN!!!!"

Nou jaaaaaaaaaaaaaa, een kind van net 14 maanden....

Ik hou het maar bij een toevallige klank uitstoot die neerkwam op 'doe dan'.
Hij heeft het daarna ook niet meer gezegd. Maar ik kan je zeggen: ik stond toch echt even verbouwereerd te kijken hoor.....

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hahaha, dat is echt ontzettend grappig! En je weet nooit of ze het ook zo bedoelen of dat het meer toeval was, maar het is wel erg leuk.

Hahaha, ik moet gelijk denken aan een zware stem a là Arnold Schwarzenegger die ''DOE DAN'' roept. Die kleintjes, ze blijven je verrassen, geweldig!

Groetjes,
Shivana

Hoi!
Ja enorm grappig!
Hier gooit Lieve er ook wel eens op een toevallig goed moment een kreet uit, en dan roepen de oudste twee ook altijd dat ze een bepaald woord zei!!
Nu zeg ik wel eens tegen haar; ''En wat is daarop je antwoord?''" Dan roept ze ook;''jaaa''
Humor he...
We denken er het onze van..hihi, maar we lachen wat af!
Gr Rina

Hahaha, wel enorm leuk! Feline zegt ook wel eens onverwacht een moeilijk woord en daarna doet ze het niet meer, maar nooit zo iets grappigs,

groetjes Maris

Terug
Bovenaan