A
Anoniem
Guest
nou dames,ik ben wel benieuwd..hoe is jullie relatie vanaf dat er een kindje is..of meerdere kinderen natuurlijk.
Reden waarom ik benieuwd ben...omdat ik het idee heb dat mijn man en ikke elkaar soms helemaal uit het oog verliezen en of dat herkenbaar is.
We zien elkaar eigenlijk vaak genoeg als we erover nadenken maar we zijn maar druk en we doen ons eigen ding..Mila slokt op het moment ook veel tijd op.
Toen ze nog een klein babytje was,was het wel anders als nu.
Ik mis hem soms gewoon., en we willen graag dat hier verandering in komt.
Zucht waarom komt dat huishouden ook altijd terug ..maar ja dat is het ook niet alleen.
Vandaag liep ik even helemaal over,mischien ook omdat de bevalling bijna een jaar geleden is..(?)
Mischien weten jullie het geheim van een goede relatie haha
Nou ben het weer even kwijt pffffff
Bah morgen weer een vergadering na werktijd,weer de hele dag zonder mijn twee liefdes(blijf ik ook moeite mee hebben)
groetjes piewie,mama van Mila 16-9-06
Reden waarom ik benieuwd ben...omdat ik het idee heb dat mijn man en ikke elkaar soms helemaal uit het oog verliezen en of dat herkenbaar is.
We zien elkaar eigenlijk vaak genoeg als we erover nadenken maar we zijn maar druk en we doen ons eigen ding..Mila slokt op het moment ook veel tijd op.
Toen ze nog een klein babytje was,was het wel anders als nu.
Ik mis hem soms gewoon., en we willen graag dat hier verandering in komt.
Zucht waarom komt dat huishouden ook altijd terug ..maar ja dat is het ook niet alleen.
Vandaag liep ik even helemaal over,mischien ook omdat de bevalling bijna een jaar geleden is..(?)
Mischien weten jullie het geheim van een goede relatie haha
Nou ben het weer even kwijt pffffff
Bah morgen weer een vergadering na werktijd,weer de hele dag zonder mijn twee liefdes(blijf ik ook moeite mee hebben)
groetjes piewie,mama van Mila 16-9-06