Hoi meiden,
Daar ben ik toch weer ha, ha!! Ook geen doorzetter he? Ik denk toch stiekum ff kijken en lees al die lieve en leuke berichtjes van jullie,,,en denk,,,ik kan en wil ook niet zonder jullie!! Ik vind het ook een uitlaatklep en verheug mij er ook altijd weer op om iets van jullie te lezen! Maar met mate....dat ga ik wel proberen!
Ik voel mij inmiddels stukken beter, vanmorgen voelde ik mij zoooo naar ik zat in een maga-dip en alles was in mijn ogen negatief, nu ben ik wel vaker ff lekker chagarijnig, maar nu bleef ik er in hangen!! We liepen in de stad en ik dacht ik kan wel janken!! Uiteindelijk wat nieuwe kleding gekocht,,,en voila ik knapte al aardig op! Daarna bij mijn moeder een bakkie gedaan ff lekker met haar gepraat en zij begreep mij helemaal..Ook zij heeft last van haar hormonen (overgang)! Ik weet het is voor een goed doel en vandaag mijn laatste pil weer geslikt en nu niet meer zeuren!! Ik wil weer positief tegen dingen aan kijken en lachen en genieten, en daar ga ik mijn best weer voor doen!!
Dat word wat met die hormonen als ik zwanger ben,,,erg toch!!
Janna Nienke, hoe staat het er mee..spannend hoor, wanneer ga je weer testen??
El en Kiki,,,word het met de dag echter??? Krijgen jullie al een bol buikje?? Lekker lijkt mij dat,,hoef je je buik niet meer in te houden ha, ha
Ik hoop dat het morgen droog blijft voor de bbq dames!!
Liefs moi xxx