je weet voor wie

Nou nog steeds niets. En mijn tempratuur is zelfs nu naar 36.9 gegaan. Ik heb gisteren toch nog even een nieuwe test gekocht. Maar weet niet zo goed wanneer ik nu moet gaan testen.
En ook gewoon omdat ik geen " zwangerschapskwaaltjes" heb. Vanmorgen stond ik onder de douche en naar mijn borsten gekeken. Voor mijn gevoel zijn ze niet gegroeid en als ik er in prik doet het ook geen pijn.
Wel ben ik iets emotioneler, maar dat ben ik ook altijd als ik ongi moet worden. Ohhh, ik word gek van dat wachten.
Een idee om morgenochtend te testen, maar ben gewoon bang dat hij weer negatief is.
Ben al weer helemaal aan het vooruit denken. Vreselijk gewoon.

We hadden gisteren met de korfbalclub naar beachkorfbal gemoeten. Maar zijn niet heen gegaan. Ik had niet zoveel zin. Eindelijk een avondje thuis met zijn tweeen. Is ook wel weer eens lekker en lang geleden. Jacob is zo druk met het huis bezig, dat hij bijna allleen maar thuis komt om te eten en te slapen. Ik wist dat het zo zou gaan, maar af en toe baal ik er wel van. Maar ja nog een paar weken en dan hoeft jacob ook niet zoveel zelf meer te doen.

El, dus jij ook nog een weekje. Mijn weekje stelt niet zoveel meer voor. Maandag gaan we met de kleuters te zwemmen, dinsdag en woensdag ben ik met mijn ib taken bezig en staat een ander voor mijn klas. Donderdagochtend hebben we theater en vrijdag spelletjes.
Vrijdagochtend gaan we als afsluiting met het hele team ontbijten. Wel leuk. En dan is het echt vakantie!!!!!!!

Nog niets geboekt, maar we gaan waarschijnlijk met nog een stel op vakantie, maar waarheen??
Ergens waar het mooi weer is.
Nou ik zal even wat gaan doen.

Moi, hoe was je etentje en de diplomauitreiking?
El, nog succes met de rapporten.

Liefs Janna Nienke

Hoi Janna Nienke,

Volgens mij heb jij je ei later gehad, pas toen je temp een stuk hoger werd, denk je niet!! Dan is de kans groot dat je te vroeg getest hebt!! Dus nog alle kans!! Spannend hoor!

Was gister erg gezellig, eten was matig, maar goed wat geeft het!! Verder heb ik enorm veel last van bijwerkingen van clomid!! Zo chagarijnig dat ik wel kan janken!! Ik kan die knop even niet meer omzetten ken je dat!! Ik loop te zeuren en te zeiken tegen mijn vriend! Dat hij nog zo geduldig blijft vind ik heel knap,,,kan het hem alleen niet zeggen, krijg niks positiefs uit mijn mond! Bah!!! Ben ook moe en slaap slecht!! En dan nog dat k** weer!! ZOooo weer genoeg gezeikt!! Gelukkig heb ik het de komende weken erg druk, dat is beter voor mij, want ik ben anders veel te veel met het zwanger worden bezig (piekeren) ik neem ook wat afstand van het forum, want anders gaat het niet goed ben ik bang!! Ik kom nog wel lezen natuurlijk, maar wil het wat minder gaan doen!!

Meissie,, ik hoop het zooo voor jullie!

Fijn weekend!!

Liefs moi xxxx

Ik moet zo weg, maar wil Janna Nienke even heel veel sterkte wensen met wachten. Ik geloof dat elke 3 of 4 dagen de hoeveelheid hcg in je urine verdubbeld, misschien maandag weer testen of zo?
Moi, jou (en je vriend) wil ik even sterkte wensen met je buien. Nog even doorbijten en wie weet krijgen jullie er iets prachtigs voor terug (helaas horen daar ook wel wat buien bij, hihi).
Fijn weekend en inderdaad, wat een k** weer. Ik werd er elke keer wakker van vannacht (wij slapen op zolder). Ergens ook wel weer knus, maar die barbecue vanmiddag....

Liefs Kiki

he janna nienke,
ik vind t allemaal best goed klinken hoor. als ik t goed begrijp ben je al 2 dagen over tijd? of misschien eentje als je een beetje verkeerd gerekend hebt, maar da's toch al niet verkeerd. ik duim voor je dat t raak is en kom af en toe even kijken of je al wat weet. ik kan me voorstellen dat je even wilt wachten met weer testen...maar misschien wordt je toch wel ongeduldig binnenkort. ik ben heeeeeeeeeeel benieuwd, groetjes lis

Hoi Janna Nienke, je houdt het wel spannend hoor! Maar fijn dat je ons op de hoogte houdt!

Moi, ik snap het helemaal hoor van die buien. En wat Kiki schrijft is maar al te waar: ik kan alleen maar mopperen op mijn lief en hij begrijpt het allemaal wel. En daar word ik dan weer boos om, want dan denk ik: begrijp waaróm ik mopper en niet dát ik mopper! Hrt is allemaal voor een goed doel hoor. Ik zal je missen als je even afstand gaat nemen, maar ik begrijp het wel.

Ik moet nu echt aan de rapporten, dat bkijf ikanders maar uitstellen (nu moest ik weer even kijken hoe het met Janna Nienke is).

Liefs, el.

Hallo

He Moi wel jammer dat je iets minder komt op het forum. Maar aan de andere kant begrijp ik het ook wel hoor.
En wat zijn die mannen ook lief voor ons he. Vrouwen zijn soms maar vreemde wezens.
Ik hoop voor je dat het nu gewoon raak is en dat je buien dan iets minder worden. En dan kan je ook mooi blijven kletsen met ons.

Maar ik ga voor je duimen.

Inderdaad rot weer. WIj hebbben morgen ook een bbq. Maar of het nu door gaat.
Ik weet niet wanneer ik weer er ben, want verder een druk weekend.

Veel liefs Janna nienke

Hoi meiden,

Daar ben ik toch weer ha, ha!! Ook geen doorzetter he? Ik denk toch stiekum ff kijken en lees al die lieve en leuke berichtjes van jullie,,,en denk,,,ik kan en wil ook niet zonder jullie!! Ik vind het ook een uitlaatklep en verheug mij er ook altijd weer op om iets van jullie te lezen! Maar met mate....dat ga ik wel proberen!

Ik voel mij inmiddels stukken beter, vanmorgen voelde ik mij zoooo naar ik zat in een maga-dip en alles was in mijn ogen negatief, nu ben ik wel vaker ff lekker chagarijnig, maar nu bleef ik er in hangen!! We liepen in de stad en ik dacht ik kan wel janken!! Uiteindelijk wat nieuwe kleding gekocht,,,en voila ik knapte al aardig op! Daarna bij mijn moeder een bakkie gedaan ff lekker met haar gepraat en zij begreep mij helemaal..Ook zij heeft last van haar hormonen (overgang)! Ik weet het is voor een goed doel en vandaag mijn laatste pil weer geslikt en nu niet meer zeuren!! Ik wil weer positief tegen dingen aan kijken en lachen en genieten, en daar ga ik mijn best weer voor doen!!

Dat word wat met die hormonen als ik zwanger ben,,,erg toch!!

Janna Nienke, hoe staat het er mee..spannend hoor, wanneer ga je weer testen??

El en Kiki,,,word het met de dag echter??? Krijgen jullie al een bol buikje?? Lekker lijkt mij dat,,hoef je je buik niet meer in te houden ha, ha

Ik hoop dat het morgen droog blijft voor de bbq dames!!

Liefs moi xxx

Terug
Bovenaan