jeanette en suus

A

Anoniem

Guest
Hee meiden van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wat een fantastisch begin van het nieuwe jaar. Helaas kan ik niet met jullie mee naar het augustusforum want bij mij is het nog steeds niet raak. Ik kom af en toe op dit forum om te kijken hoe het met jullie gaat. Ik zit nu zelf op het "als zwanger worden langer duurt" forum. Ik zit momenteel in de medische molen. Alle uitslagen (zaad en uitstrijke e.d.) waren gelukkig allemaal goed. Nu moet ik volgende week woensdag naar het ziekenhuis om een contrastfoto van mn eierstokken te maken. Schijnt nogal gevoelig te zijn maar ja, je moet er wat voor over hebben.

Nou meiden genieten van jullie zwangerschap en ik hoop dat ik jullie snel kan volgen

groetjes Niekie

Hoi Niekie,

Leuk weer eens iets van je te horen!..........Ik ben ook een hele tijd niet meer op het forum geweest, hoor.
Zeg, wel een goed teken dat de uitslagen van de ondrzoeken goed waren. Dat geeft je toch weer hoop!
Ik zal voor je duimen  en ik hoop dat je volgende onderzoek niet al te vervelend is. Maar je doet het allemaal voor een goed doel.

Heel veel succes en ik hoop je öók snel bij de zwangeren aan mag sluiten. Dat zou fantastisch zijn!
Toevallig hé.........dat Jeannette en ik rond dezelfde tijd zwanger zijn geraakt? Maar ik het Jeannette niet meer "gesproken", dus ik weet niet   of ze het al weet van mij.

Groetjes en toi, toi, toi!

En een fijne jaarwisseling..... een jaar met weer vele nieuwe kansen! Ook voor jou!!!

SUUS

Hee meiden, wat leuk weer van jullie te horen.
Allereerst de beste wensen voor 2006.
Meid Suus van harte gefeliciteerd met je zwangerschap....
Helemaal geweldig dat wij rond hetzelfde tijdstip zwanger zijn geraakt...

Hoe voel je je...??

Niekie, alles goed met je..???
Echt leuk jullie weer te horen.
Ik ben druk bezig geweest met de verbouwing van mijn huis.
We zitten er inmiddels in maar de voorgevel e.d. zit er nog niet in.. Aannemers GRRRR...!!!! alles afgeplakt met plastic en hout (zit er echt warmpjes en knusjes bij)

Ik heb niet zo'n leuke mededeling.
Ik heb een miskraam gehad.
Met de kerstdagen de ouders het wonderbaarlijke nieuws verteld en iedereen natuurlijk hieperdepiep.

Die maandag daarop had ik sàvonds iets bloedverlies maar mijn zus zei "kan gebeuren".
Oke dacht ik géén probleem maar s`nachts kreeg ik buikkramp en die bleeft maar aanhouden.
De volgende ochtend behoorlijk véél bloedverlies en ik gebeld naar de VK.
Aldaar een echo gehad en het vruchtje zien zitten maar de VK zei al 70% kans dat het niet goed is.
Ik heb letterlijk véél pijn en krampen gehad en afgelopen donderdagavond ben ik het vruchtje verloren.
Ik heb er opnames van gemaakt en foto`s. je zag het navelstrengetje zitten en in het midden een blauw bolletje zeg maar. met adertjes......
Héél raar en héél verdrietig.
3  dagen tranen met tuiten gehuild en was niet echt troostbaar.
Ook om het feit dat ik vrijdagavond het vruchtje (welke ik in een glas had gedaan met water) in mijn slaapkamer er het met mijn partner mee eens was dat het niets meer was ik het heb doorgespoeld door het toilet.
Ik druk op de knop en dacht direct "NEEEEEEEE" wat erg WAT DOE IK NU...

Dit was niets voor mij, ik had het willen begraven want het is tenslotte van mij geweest (het heeft in mij gezeten)...
Ik kan het helaas niet meer terugdraaien maar ik kan er géén vrede mee hebben.
Mensen doen rare dingen in een opwelling en als ze verdriet hebben.

In ieder geval wil ik wel een beetje op de hoogte gehouden worden hoe het met je gaat Suus.
Hoe voel je je nu...??? Heb je véél last van verschijnselen.

Niekie vooral blijven oefenen hoor meid...

Ik hoop jullie weer snel te horen...

Héél véél liefs
Jeannette34  

lieve jeannette,

wat lees ik nou....gadver gadver bah bah bah wat ontzettend oneerlijk!!!!ik gunde het je zo....(nog steeds natuurlijk)
zo oneerlijk, dan ben je zo blij en in 1 klap wordt dat van je afgenomen, dat hele toekomstplaatje wat je voor ogen had is ineens weg (al komt die ooit weer terug geloof me!)
ik vind dat miskramen afgeschaft moeten worden!!!

meid veel sterkte en als je wil praten met een ervaringsdeskundige kan je bij me terecht

dikke kus leetje 1981

Lieve Jeanette,

Oh wat vind ik het verschrikkelijk voor jullie, wat een vreselijke teleurstelling. Mijn zus heeft het ook meegemaakt en die was ook, net als jij, heel erg verdrietig. Ze was daarna wel weer snel zwanger, dus ik hoop dat jij ook weer snel zwanger bent en dat je dat gelukkige gevoel weer terug krijgt. Maar ga eerst dit maar verwerken. Het is misschien een schrale troost maar je moet maar onthouden dat er iets niet goed is geweest met het vruchtje. Dat neemt natuurlijk niet weg dat je niet verdrietig mag zijn. Ik wens je heel erg veel sterkte toe.

liefs Niekie

Terug
Bovenaan