Jeanette

Hoi Jeanette,

Ik zie dat je gisteravond een berichtje hebt achtergelaten én dat je ook zaterdag je NOD hebt, net als ik...
Hoe gaat het met jou? Vind je het erg spannend of kun je het nog een beetje loslaten?

Als ik je goed heb gevolgd, heb je geloof ik al 1 of 2 kindjes, toch? Hoe oud zijn die nu? Ik heb ook al een zoontje, twee jaar nu, maar ik vind het allemaal weer net zo spannend en zenuwslopend als de eerste keer...

En hoe gaat het met jullie, HENRIETTE, DO en PETRA??? Ik duim voor ons allemaal dat het raak mag zijn!

XXX Inge
 
Het gaat goed hier! Weet bijna zeker dat het deze maand niet raak is....verkeerde klusmoment, ff geen zin....Zo raar...op het "klusmoment" denk je: nu even niet....en later heb je er eigenlijk wel spijt van..... Dat is ook weer raar....want het is wel de bedoeling dat je plezier hebt tijdens het klussen....toch??

Volgende ronde beter...als ik het goed heb zijn we lekker op vakantie als m'n ei komt......lekker relaxed dus...
 
Hoi Inge

Ik vind het echt superspannend vooral omdat ik de hele dag misselijk ben geweest .
ik heb dat al vaker gehad en was ik gewoon weer ongie op het moment supreme, dus ik stel me er niet te veel bij voor.
ik heb een dochter van 12 die vanavond haar afscheidsfeest op de basisschool heeft en een zoon van 10.

nog drie nachtjes slapen en we zullen meer weten....
ik ga op die dag naar texel voor twee weken met de kids en m ´n lieffie blijft thuis om er een dakkapel op te zetten.
dat betekend dat we als ik weer thuis ben er vollop tegenaan moeten.

Liefs Jeanette
 
Hoi Inge,

Nou het is heel spannend allemaal, ben net een paar dagen weggeweest en morgen is dus de grote dag, afwachten maar dus.

Ik hoop dat we allemaal geluk hebben dit weekend en het bij iedereen raak is.

Veel liefs Henriette.
 
Terug
Bovenaan