Jeanette

Hoi Jeanette,

Ik heb zojuist een reactie geplaatst op je relaas over je troubles met je werkgever, maar ik zie mijn reactie nog niet verschijnen. Volgens mij zit er nog steeds een storing in deze site.

Hoe gaat het trouwens verder met je? Onze NOD nadert met rasse schreden, spannend hè?

Groetjes,
Empé

Hoi Empé,
IK voel me al dagen uitzonderlijk goed, heel positief en vrolijk, er is een zware last van m ´n schouders sinds ik een advokaat heb geconsulteerd(eigenlijk twee, maar die ene was voor mij onbetaalbaar)die heeft als het goed is een brief gestuurd.
Allebei de adv. vertelden na het onder de loep nemen van mijn dossier dat ik volledig in mijn recht sta en mijn baan kan terugeisen,daar het wettelijk gezien gewoon nog mijn functie is
Tot ik meer weet, werk ik met plezier op een andere vestiging.Al is dat niet wat ik wil, ze kunnen mij daar niet zo ´n zelfde functie bieden, als ik
had(ehh, heb)

Nu laat ik het even over aan anderen en ze vechten het maar uit, ik heb al sinds feb dikke stress erom gehad en ook nog een MK.
Sinds twee dagen misselijk als ik wakker word en ´s middags(nu)irritante borsten, of ze in de fik staan. Ik heb de neiging om er een koud washandje op te gaan leggen.

erg spannend allemaal
en, jij...ook van die verschijnselen?
NOG VIER DAAGJES!!!!

Liefs Jeanette

Hoi Jeanette,

Laat het inderdaad maar over aan de advocaten. Ik heb zelf een aantal jaar geleden ook een arbeidsconflict gehad, maar had de pech dat mijn advocaat op het moment supreme niet zo goed bleek te zijn. De advocaat van de tegenpartij (werkgever) liet hem alle hoeken van de zaal zien. Het resultaat was dat de werkgever verplicht werd mij nog drie maanden in dienst te houden.

Wel heb ik met succes de arbo-arts "een pak slaag" gegeven. Vanaf het eerste moment was duidelijk dat hij volledig op de hand van de werkgever was. Ik heb hem aangeklaagd bij het centraal orgaan van arbodiensten en hij heeft toen een berisping gehad.

Maar goed, dat is allemaal verleden tijd! Ik wens jou in ieder geval veel succes!

Over de verschijnselen gesproken. Ik heb totaal geen van de verschijnselen die jij noemt, behalve een wat zeurderige pijn links/midden in mijn buik, die af en toe wat erger en wat minder is.

Ik voel me eigenlijk heel goed!
Het blijft nu gewoon afwachten. Moet je eigenlijk verschijnselen hebben om zwanger te zijn?

NOG DRIE DAAGJES!!!

Groetjes,
Empé

Terug
Bovenaan