Jeanette

Hé Jeanette, alles goed met jou en je gezinnetje? Hoe staat het met je NOD?

Wilde je even op te hoogte houden van het laatste nieuws. Vandaag een echo gehad en alles is gelukkig goed. Het hartje klopt en ik blijk zelfs al ruim 8 weken zwanger te zijn in plaats van 7 dus dat is helemaal fijn. Aangezien de Gyn. die mij geopereerd heeft op het moment met vakantie is mogen we 23 augustus nog een keer naar hem toe en daar ook nog een keertje een echo laten maken dus je begrijpt dat we dat helemaal te gek vinden.

Hoop je snel weer eens te spreken op msn en anders laten we in ieder geval hier berichtjes voor elkaar achter.

Veel liefs Henriette.

Hoi Henriette,
Dat zijn lekkere opschieters zeg, een hele week erbij.
Mooi he zo ´n echo,wel ontroerend.
Dat maakt het dan écht,echt.
Wat is dan nu de vermoedelijkedatum?

Ik weet niet of je ook een beetje verder gelezen hebt, maar ik voel me kiplekker en heel ontspannen nu de advokaat het in handen heeft.Ik heb deze week gewoon weer gewerkt en kan daar ook van genieten.Weet sinds vanochtend dat The Bitch in week 35 naar ons filiaal komt.ook overgeplaatst.
Vrijdag NOD, was twee dagen misselijk toen ik wakker werd en ´s middags branderige borsten, vandaag weer niet, ´t zou geweldig zijn als het deze maand niet `tussen m ´n oren ´ zit.

veel liefs Jeanette

ps: msn doet ´t weer je was er alleen op andere momenten denk ik.(kijk ook trouw op maart-forum hoe het met jullie daar gaat)

Terug
Bovenaan