Jeanette

Ha die Jeanette,

Zag je berichtje en reageer maar even op deze manier, want als ik het via "lees of plaats reatie(s) doe lukt het nog steeds niet.

Met mij gaat het goed. Ik heb dus nog steeds geen "verschijnselen" noch van een zwangerschap (voorzover ik dat beoordelen kan natuurlijk, noch van een komende ongesteldheid. Wat ik sinds gisteren wel heb, is een vreemde smaak in mijn mond. Het is denk ik een beetje ver gezocht, maar een collega van mij had een metaalachtige smaak in haar mond toen zij pas zwanger was. Maar ... misschien moet ik gewoon mijn tanden wat beter poetsen, hihi.

Thuis zijn op het moment druk met het (laten) plaatsen van een nieuw keukentje. Mijn zwager is hier heel bedreven in, maar wij moeten zelf al het voorbereidende werk doen. Dat valt niet mee in die hitte, maar we zijn nu zo goed als klaar zodat mijn zwager morgen kan beginnen met het daadwerkelijke plaatsingswerk.

We moeten maar even afwachten wat het wordt. Volgens mij zijn er meer meisjes die morgen hun NOD hebben en die niet op de lijst staan. Ben heel erg benieuwd!!! We houden contact,

Groetjes,
Empé

Hoi Empé,

Die vreemde smaak is absoluut een zwangerschapssymptoom. Niet vergezocht!! Het komt door het hcg; daardoor krijgen veel vrouwen ook zin in zure dingen.

Zelf had ik het ook in de vorige ronde, samen met nog andere verschijnselen. Ik denk nu dat ik toen wel bevrucht ben geweest, maar dat het niet heeft doorgezet. In ieder geval herken ik het ook van de zwangerschap van mijn zoontje.

Nou, super spannend, hoor! Ik duimmet je mee! En sterkte met de keuken.

Liefs, Inge

Bedankt voor je reactie. Dit maakt het er voor mij alleen maar spannender op, want morgen is mijn NOD.

Ik zag dat jij 1 aug. je NOD had en dat het helaas deze ronde niet voor jullie is gelukt. En dat je volgende NOD 26 aug. is. Ik heb me even in je verdiept, vind je niet erg, toch ;-)

Dat betekent dat jij ook een vrij korte cyclus hebt (25 dagen) net als ik (23 dagen).

Weet jij of dit bepaalde voor- of nadelen heeft? Eén voordeel weet ik wel, je hoeft elke keer niet zo lang te wachten met klussen of een resultaat.

Groetjes,
Empé

Hoi meisjes,

Ik werd vanochtend weer hartstikke misselijk wakker,maar ja ,ik ben gisteren op een verjaardagsfeestje van surinaamse kennisen van ons geweest en daar word je altijd goed gevoederd, ik had het geluk dat ik dacht een stukje gele paprika in mijn mond te hebben,bleek het gele peper te zijn (wist niet dat dat ook bestond, ik dacht dat er alleen rode en groene waren) behalve dat ik weer een hoop geleerd heb, stond ik ook flink in de fik.
Ik geef dat dus maar de schuld voor de misselijkheid, maar ik word al zooooooo benieuwd,wetend dat ik een CB-test voor het grijpen heb liggen en..als ik wel zwanger ben heb ik die toch niet meer nodig,toch...!!

Sterkte vandaag, liefs Jeanette

Terug
Bovenaan