Jeannette bach bloesemvraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi Jeannnette,

Een aantal dagen geleden vertelde je aan iemand over bach bloesem en welke er goed hielp etc. Ik vroeg toen aan je wat dit nu precies inhoud etc maar kan het berichtje niet meer traceren en weet dus ook niet of je nog hebt gereageerd en wat het nu betekent allemaal, zou je dit aan mij kunnen vertellen?

Alvast bedankt,

Hoe is het met je zwangerschap so far so goog?! hoop het voor je!
Groetjes: Chili

Hihi so far so goog moet zijn so far so good maar dat wisten jullie wel he!

Ga nu maar snel slapen het is al laat.

Groetjes: Chili

Haha, Chili, zullen we het nu maar eens toegeven? Wij zijn de zweefteefjes van dit forum...! Maar ben inderdaad ook benieuwd naar Jeanettes reactie.

Doeg, Inge

Hoi Inge,

hahhahahahh zweefteefjes leuk verzonnen van je hihi, en ja dat zou best eens kunnen.

Ik heb volgens mij niet eerder vertelt dat ik ook aan reiki doe en aan Shamballa dat is ook een soort reiki maar dat gaat wat verder, heel interessant en het helpt echt bij div kwaaltjes.

Heb alleen nog geen vat op het zwanger worden maar dat komt vanzelf wel een keer goed, lijkt alsof ik er eerst echt mijn best voor moet doen en veel moet klussen, maar dat is niet erg hoor.

Als ik maar zou weten dat het een keer mag lukken dat zou al een stuk schelen nietwaar?! maar heb toch wel mijn beide beentjes op de grond hoor. Ik zweef als het moet maar hou het wel reeel enzo.

Doe jij verder nog iets van dit alles, yoga ofzo(doe ik trouwens ook maar denk dat ik dit jaar ff stop na 6 jaar heb ik de meeste oefeningen wel ff gehad)

lees het graag weer,
ciao Chili x

Terug
Bovenaan