Jeannette, Debbie en alle anderen

Hallo Meiden,

lang niks van jullie gehoord of gelezen. Hoe is het met jullie? Debbie, hoe vergaat het jou? Heb je nog meer bloedverlies gehad of gelukkig niets meer.

En Jeannette volgens mij zit jouw nod er al weer aan te komen of niet? Nou wij zijn weer lekker begonnen met klussen, we nemen weer een ruime marge van de vruchtbare dagen dus we zijn maandag begonnen en ik hoop dit ruim twee weken vol te houden dan zou je zeggen dat we mijn ei niet kunnen missen. Maar ach, ik ben nog steeds redelijk nuchter totdat ik weer ongie wordt dan ben ik een dag chagerijnig.

Meiden ik hoop snel van jullie te horen.

Dikke Kussen Kimmie

Hoi Kimmie,

Sorry dat jullie zo lang niets van mij gehoord hebben, maar ik had wat problemen met de computer en mijn vriend vindt ook niet zo leuk als ik steeds zit te internetten, dus ik ga het ook een beetje afbouwen. Maar ik kom nog wel regelmatig langs hoor!!

Ik heb dus afgelopen donderdag een tweede echo gehad en ik zag een zwart vlakje (het vruchtzakje) met daarin een grijs friemeltje (het vruchtje) en in dat friemeltje knipperde een heeeeel klein wit puntje. Dat was het hartje!!
Ik ben dus superblij dat het allemaal nog goed is. Ze kon verder natuurlijk niet zoveel zeggen omdat er ook nog niet zoveel te zeggen valt. Het is natuurlijk nog lang niet af. Maar er is hartactiviteit en dat is wel super natuurlijk!! We zijn zo blij!

Verder ben ik sinds de laatste paar dagen ook wat beroerder geworden. Misselijk, moe en gewoon een beetje lusteloos en niet lekker. Maar ja, dat nemen we allemaal voor lief, want het is voor een goed doel.

Ik hoop dat alles met jou ook goed gaat! en met Jeannette 2 ook!

Liefs Debbie

Terug
Bovenaan