Jeannette

A

Anoniem

Guest
Hoi Jeannette,

Hoe gaat het nu met Hannah? Hoop dat het nu beter gaat met andere voeding.

Geloof dat ik voor Jesse echt de oplossing heb gevonden. Nu hij meer krijgt en met een ander speentje slaapt hij overdag goed door en komt pas om de 4 uur! Echt een opluchting!

Groetjes Sam

Hoi Sam,

Het lijkt wel of het erger word...
word er niet blij van.
Heb vandaag een tip gekregen om haar werveltjes en nekje na te laten kijken bij een manueel therapeut.
ze overstrekt ook veel.
Ik ga morgen ochten d gelijk bellen,

Geef jij nu elk flesje 150cc?

Ben blij dat het beter gaat met jullie!!
Groetjes
Jeannette

Balen joh! Nou ik heb het bericht hier vanmiddag nog niet getypt of de hele middag ellende gehad. Vanaf 14-17 alleen maar huilen! Na de voeding van 17 heb ik hem in zijn bedje gelegd en gewoon maar even laten huilen. Dat heeft even geduurd (leek wel uren ) en uiteindelijk is hij toch in slaap gevallen en nu pas om 22 uur wakker geworden.
Kan me echt voorstellen hoe je je voelt want vanmiddag stond het huilen mij ook nader dan het lachen.
Hoor wel goede verhalen over manuele therapie. Mensen hebben ons ook geadviseerd om naar een ostiopaat (ofzoiets) te gaan omdat hij via een keizersnede is geboren.

Ja ik bied elke voeding 150 cc aan maar hij drinkt het niet altijd helemaal op hoor. Het is steeds om en om. De ene voeding drinkt hij zijn flesje helemaal leeg en de voeding daarna 100 of 120.

Ben benieuwd hoe hij het morgen doet. Dan is mijn man gelukkig vrij dus kan hij het even van mij overnemen.

Groetjes Sam

Hoi Sam,
En hoe is het nu met Jesse?

Balen dat het dus ook weer fout ging eergisteren.

Gisteren ging het beter als eergisteren.
Heb nu nogsteeds forte gemengd met standaard, maar ga over naar volledig forte.
gisteren heeft ze voornamelijk gehuild van16 uur tot 19.30 uur.
is al een verbetering...

Osteopaat, daar heb ik ook overgelezen, maar kon niet echt het verschil tussen een osteopaat en een manueel therapeut.
weet jij dat?

Als manueel niet helpt, kan ik ook nog naar een osteopaat gaan, maar dan moet ik wat verder, hier hebben we die niet, in gouda wel volgens mij.

Ik hoop dat het met Jesse en jullie als ouders de goede kant op gaat.
Want als het met Jesse beter gaat,.. gaat het met jezelf ook gelijk een stuk beter (tenminste.. ik word daar wel wat rustiger van!!)

Misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden, via MSN of mail?
mijn email adres (tevens msn adres) is:
simon_jeannette@hotmail.com
als je wilt voeg me maar toe dan!

groetjes
Jeannette

Nou gisteren en vandaag weer huilen. Ga maandag meteen die osteopaat bellen voor n afspraak. Mocht dat niet helpen wil ik aan de wijk vragen of ik toch kan overstappen op andere voeding. Je kan er inderdaad knap onzeker van worden. Heb ik ook nog van die ouders en schoonouders die het allemaal heel goed bedoelen maar ondertussen het allemaal beter weten . Gelukkig heeft mijn man afgelopen nacht de voedingen gedaan om mij te ontlasten zodat ik ff lekker bij kon slapen

Ik weet ook niet wat het verschil is. Zal morgen eens op internet proberen te zoeken. Als ik het weet hoor je het van me.

Het lijkt me inderdaad leuk om elkaar op de hoogte te houden (ik heb je al toegevoegd onder mijn echte naam).

Ben benieuwd of je verschil merkt als je helemaal op forte overstapt, ik hoop het. Heb je al een afspraak bij die manuele therapeut?

Groetjes Sam

Hoi Sam,

Ik heb je geaccepteerd!

Ik moet woensdag naar de Manueel therapeut, ben benieuwd.
Nu moet ik zeggen dat het gisteren weer veel huilen was,..
maar nu ging het echt op krampjes lijken..
misschien door overgang naar forte, want we zitten er nu helemaal op.
ik hoop toch dat het beter word.

Hannah kwam gister avond nog om 23 uur, en... heerlijk geslapen, tot 6.30 toen weer fles gekregen... heerlijk!
en daarna rond 9.45, nu weer om 13 uur.
overdag eigenlijk om de 3 uur.

Ik hoop voor jullie dat het ook snel beter gaat hoor!!
Ik moet eerlijk zeggen,.. dat ik niet zo\n hoge pet op heb van de wijk..
ze zeiden bij mij..
tja ik weet niet waarom ze zo huilt..
heb niet echt tips..
Achteraf,.. had ik nog willen vragen over inbakeren. helemaal vergeten.
Maar ze kunnen dat toch evt aandragen als een tip ofzo??

Ikhoop dat jij ook snel terecht kan bij de osteopaat!!
En, we mailen!!

groetjes
Jeannette

Terug
Bovenaan