jeany moest worden ingeleid

Nee, wij vroegen ons al hetzelfde af in een ander topic. Ik HOOP natuurlijk dat ze nu van haar baby aan het genieten is en gewoon nog geen tijd heeft gehad om langs te komen.

Mocht iemand trouwens via mijn Hyves vernemen dat ik bevallen ben...zet het hier maar op hoor, dan weten mensen hier het ook!

Doen we vast wel hoor Weekee, zijn vast wel zo nieuwsgierig als we al een poosje niets van iemand hebben gehoord!

Heb al een instructie klaar liggen voor vriendlief  hoe hij hier op het forum iets kan typen en waar hij precies moet zijn, mochten  ik of de kleine  toch langer in het ziekenhuis moeten blijven, maar natuurlijk als het hem alleen lukt om het op hyves te zetten... type het maar over!!

Liefs Noah

ja das een goed idee natuurlijk weekee, ik wist het al van Suus maar vond het lastig om te vertellen, ik wist neit of ze het graag zelf wilde doen... Zo vraag je je natuurlijk af hoe t gaat met de forum leden he.  Ik heb mijn man al verteld dattie even een topic moet openen als bij ons de kleine er is... maar als iemand het op mijn hyves ziet, gewoon plaatsen hoor!

Liefs, Sas

Ik kan me voorstellen dat je twijfelt of iemand het zelf misschien wil vertellen. Maar goed, van mij mag je het gewoon hier zeggen...dan kom ik later wel zelf met mijn bevallingsverhaal. Daar ben ik straks ook zo benieuwd naar. hoe iedereen het (weer) heeft ervaren.

Terug
Bovenaan