Jeany, zijn de duivels vandaag gekomen? of blijven ze .............

A

Anoniem

Guest
lekker weg! Ben benieuwd je bent vandaag niet op het forum geweest volgens mij. Maar wellicht zie je dit morgen.

groetjes talke

Hey Talke!!
Tot vanmiddag 5 uur bleven ze weg, maar toen kwamen ze, die loeders!!! Maar ik heb er vrede mee hoor, we hebben ook nog 3 ukkies rondlopen moet je maar denken. Op naar de volgende ronde 3! Wie weet?? Hoe is het bij jou gesteld? Heb je je ei beschoten (met kanon)? Geintje hoor, moet even gek doen!
Tot horens hé!

En de groeten van Jeany

Die vervelende krengen ook. Maar inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen. En de drie ukkies houden je ondertussen bezig, toch. Misschien moet de vierde wel in ronde 4 raak zijn.

Nou en of hebben we ons ei beschoten! hopelijk waren het geen losse flodders. hiihihihiii

Moet je wel zeggen ik heb sinds gisteren een behoorlijk opgeblazen gevoel, eens afwachten waar dat op duidt.

Groetjes
talke

Wow, Talke!! Wie weet dat het raak was! Toen ik zwanger was van onze eerste, zei ik gelijk tegen mijn man (na een paar dagen) dit keer was het echt raak! En dat was ook zo, ik wist het zeker, heb wel 6 zwangerschapstesten gedaan, 5x negatief, toen ik 2 weken overtijd was, gaf de test eindelijk positief aan, en al die tijd wist ik het zeker, grappig hé!
Oké, geen herinneringen ophalen, want ik ga vanaf nu twee weken duimen vóór JOU!

Succes met wachten hé!
En de groetjes van Jeany

He hier ben ik weer. Dat opgeblazen gevoel blijf ik houden, ik wil mezelf niet al te veel hoop geven maar het voelt hetzelfde als in juli. gek he. Trouwens ik heb dat toen in mijn agenda opgeschreven hoe ik me voelde. Dus ik kan het er zo op na slaan.

Maar goed ik wil straks niet al te hard vallen als het niet zo blijkt zijn. We hebben in ieder geval alles uit de kast gehaald. MIjn mannetje heeft heel hard gewerkt deze week druk op het   werk en druk thuis hihihi de schat heeft rugpijn!

Ik hoop maar dat het snel over gaat. Nou Jeany, nog een paar daagjes en jouw duivels zijn ook weer verdwenen dat geeft altijd wel een fijn gevoel, zeg maar het idee hebben dat je er iets aan kunt doen! anders dan de wacht weken.

Nou meid spreek je snel
kus talke

He Talke,
Spannend voor je, dat opgeblazen gevoel herken ik ook van laatst..OOOOOHH!!
Alleen toen we laatst voor het eerst sinds de mk gingen klussen, had ik een hele gevoelige buik..
Herken je dat??
Ik bleef dat de hele dag een beetje  houden..
Achja, zal wel over gaan!
Het is ook nog pas geleden he..
Liefs R, en ik zal voor je duimen!

Hoi R,

Ik kan eigenlijk niet meer wachten Maar goed ik moet wel!

Ik was wel inderdaad een beetje angstig om de eerste keer te klussen maar eigenlijk had ik nergens last van. Maar goed jij was ook een stukje verder dan mij. Het is inderdaad nog maar pas, effe de tijd gunnen.

Jouw buurvrouw is nu zwanger he? mijn vriendin kwam me 3 weken geleden ook vertellen dat ze zwanger was vlak dus na mijn mk is zij zwanger geraakt. Misschien ben jij nog samen met je buurvrouw zwanger en ik met mijn vriendin.

Verder neemt het dagelijkse leven weer de overhand he?

Wij zijn alles aan het verzamelen voor onze nieuwe badkamer, daar beginnen we begin december mee, of liever gezegd de klusman (hihi) begint in december

Groetjes
talke

Hoi Talke,
Ik lees nu alleen in het weekend nog mee, en kijk verder weinig meer hier.
Wil inderdaad het dagelijkse leven weer meer de boventoon laten voeren..haha
Thuis zijn we ook van alles aan het doen.
We schuiven alle kamers door.
We gaan zelf op zolder slapen, en onze oudste krijgt onze oude kamer, en de jongste haar kamer..
Zo hebben ze weer meer ruimte.
En als er een derde komt, is het maar vast klaar..
We wilden het mede ook daardoor doen, maar gaan nu ondanks de mk gewoon verder.
Onze badkamer moet ook een opknapburt krijgen, gelukkig heeft mijn vriend een eigen ''klusbedrijf' 'dus hij kan alles zelf.
Erg handig dus..
Doen jullie ook dingen zelf?
Ik moet ook nog deuren verven etc.
Onze dochter is jarig vandaag, en word 7, we konden heerlijk buitenzitten.
Morgen is een gewone schooldag, en dus is het feestje nu al voorbij.
Wel nog de traktatie afmaken...
Nou ik zal in de weekenden nog meelezen, maar doe het rustig aan hoor..
Succes jij, en we houden elkaar op de hoogte..
PS, nog samen zwanger zijn met de buurvrouw lijkt me wel wat ja..
Gun het jou ook van harte!!
Liefs R

Terug
Bovenaan