Jee wat een buikpijn gehad

Hey meiden,

Gisterenavond zo een last van mijn buik, k vroeg me echt af of het weeen waren. Van die krampen! Ik schrok echt! Maar goed ben uiteindelijk toch in slaap gevallen, en nu is er niets aan de hand als dat k last van mijn darme heb.... Dus waarschijnlijk zal het dat wel geweest wezen! Of indalingsweeen?!

De kleine voel k gelukkig goed bewegen dus dat is wel een geruststelling.

Nou we hopen maar dat het eenmalig was, heb hele de n8 gedroomd over te vroeg geboren kindjes enzo! :(

Sorry voor de klaagzang, maar moest t ff kwijt!
Liefs

Hey Janne!

Heel herkenbaar. Ik heb toevallig precies hetzelfde gehad vannacht. Heel de nacht krampen en daarbij was ik hartstikke misselijk en om half 6 was het na maanden zo ver: ik heb weer eens overgegeven. Ik voelde me erg zielig, (kan je wel eens hebben he) omdat ik alleen was vannacht. Mijn mannetje heeft een mannenweekend met vrienden. pfff..net nu! Maar ja, de volgende dag alle krampen weer weg en voor de zekerheid toch maar even verloskundige gebeld. Ze denkt beginnende griep of gewoon iets verkeerd gegegeten. Baby trappelt er op los, ook nu weer! haha dus dat steld dan erg gerust he!

Dat dromen ken ik ook, en ook soort van gevoel hebben alsof het dan te vroeg geboren gaat worden.
Hopelijk komt dit voor ons beide niet meer terug he!

sterkte en niks sorrie voor klaagzang, daar is deze site ook voor he!

liefs

wat vervelend!! en dan ook nog van die nare dromen he bah....gelukkig dat het nu over is en dat je kleintje lekker beweegt en hoop voor je dat het voorlopig even uit blijft!!! doe lekker rustig aan..liefs

Hai Janne,

Ik had vorige week exact het zelfde, mijn vk dacht dat het eventueel voorweeen zouden zijn, maar daar was het eigenlijk nog te vroeg voor, Heb een paar uur last ervan gehad af en aan.. maar heb er de volgende dag niks meer van gemerkt alleen voel ik nu sinds die keer wat vaker een steekje in mijn onderbuik wat ik nog niet eerder heb gevoeld.. maar dat is heel even en dan weer weg.. Maar de vk zei dat het geen kwaad kon.. ivm dat ik geen bloed verloor enz.. Ze zei wel rustig aan te doen, want het kon ook door stress of dat je te druk bezig bent geweest..
Dus neem je rust :D

Liefs

Thanks meiden,

Ik heb het idee dat het of indalingsweeen zijn geweest of voorweeen. Ik voel mijn kleine nu op andere plekken en lager bewegen. Het ligt gewoon niet fijn nu! Of het is gewoon een hele rondte gedraaid ofzo... moet woensdag weer naar de VK dan zal k t eens vragen en zullen we t weten of de uk ingedaald is!

Liefs

Hoi Janne,
Ik had donderdag ook heel veel pijn in mijn buik. Heb er een hele nacht niet van geslapen. Ook bij mij spookte van alles door mijn hoofd wat dit nou weer kon zijn. Uiteindelijk 's ochtends de vk gebeld. Zij dacht aan indalen of .... ze zij misschien heb je wel blaasontsteking.
Dus ik naar de ha en ja wel hoor ik kampte met een fikse blaasontsteking. Heb nu een kuurtje en gelukkig gaat het al een stuk beter.
Het verloop van blaasontsteking is bij zwangeren anders dan normaal. Je voelt het niet tijdens het plassen. En bij de vk kijken ze alleen naar je suiker en eiwit in de urine, dus hun zien het ook niet.

Hoop dat je je al wat beter voelt.
Groetjes, Petra.

Hey Petra,

Ja voel me al wel beter! Alleen nu af en toe een beetje menstruatieachtig gevoel in mij buik. Misschien moet k idd mijn urine even wegbrengen bij de HA. Wie weet. Fijn dat het bij jou wat beter gaat met je kuurtje. Ik vraag het woensdag even na aan de VK.

Liefs

Terug
Bovenaan