Jeeeeeemig de peeeemig, wat spannend zeg!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Brrrrr, even een vraagje hoor....... heb gister een test gedaan van DA(2 dagen voor NOD), was  negatief natuurlijk, 1 streepje bedoel ik, maar nu na een dag zie ik een 2e streepje best duidelijk. Heeft iemand dit ook gehad en kan ik er enige waarde aan hechten? Moet ws morgen ongi worden, had de 13e neergezet, beetje ruimer genomen zeg maar. Mijn zus heeft dit ook gehad, zij bleek zwanger te zijn. Wie heeft dit meegemaak en bleek toch niet zwanger te zijn of juist wel?? Ik moet iniedergeval zeggen dat zo een positieve, weliswaar illegale, test (haha) er heeeeel leuk uitziet!!!

Spannend zeg!

Groetjes Tamara

hoi Tamara,

Joh ik had dat ook de vorige maand, maar dan met 4!!!!! clearblue testen.

En werd prompt ongi. Alleen die duurde maar drie dagen en normaal duurt het bij mij echt zo'n 7a 8 dagen.

Ik ben nu 5 weken zwanger, maar krijg over twee weken een echo om te
kijken of het de vorige maand nou wel raak was of niet. Zowel, dan ben
ik nu al 9 weken en scheelt een heleboel.

En........alles kan hoor.Dus voor jou ook.

liefs Hester  

Hoi Tamara,

Sorry dat ik het moet zeggen maar aan dat 2e streepje mag je geen waarde hechten. Ik denk dat er niks anders op zit dan gewoon 3 dagen te wachten en dan weer te testen. Ik zelf heb ook 2 dagen voor mijn NOD getest en toen kwam er meteen een vaag streepje (2e bedoel ik). De testen mag je niet meer aflezen als er 10 min op zit. Langer zo staat het ook in de beschrijving kan een positief resultaat geven wat  niet gezien mag worden als echt zwanger. Wil je echt niet ontmoedigen want ik gun je van harte een zwangerschap toe maar ik zou zeggen test nog een keer en laat het snel weten.

Heel veel succes

Dikke kus van Leonie

Hoi Tamara,

Nou, de test is nu niet meer geloofwaardig. Als je na 1 dag wel een streepje ziet, wil dat zeker niet zeggen dat je dan wel zwanger bent. Zie ook de bijsluiter van de test.
Na 3 minuten is de definitieve uitslag bekend. Dat het daarna nog kan wijzigen zegt dus niets.

Maar ja, je hebt wel te vroep getest. Zou morgen of vrijdag nog eens testen. Dan moet je het kunnen weten.
Wel superspannend allemaal hoor.

Liefs, Clau

Hallo allemaal,

Nou, het wordt alleen maar spannender hier, heb inmiddels vanmorgen weer getest, helaas bleek de test toch een andere te zijn (wel DA), de vorige die ik had, daar kon je de uitslag tegen het licht houden, bij deze ging het om een roze streepje, en wat denk je, een roze streepje, maar wanneer, nou na een minuut of 11!!!!!!!!!!! Dus 1 minuut te laat, ik dacht al wel iets te zien, maar duidelijk na 11 minuten en alles wat ik daarvoor zag was echt natte vingerwerk (weet je wel al loensend naar die test kijken in alle mogelijke vormen van licht en iets denken waar te nemen, maar......ahhhhhh), jongens ik vind het zo wel heel spannend worden. Zit nu officieel op NOD dag dus ben lekker toch nog 1 dag te vroeg maar ja. Nou duimen jullie voor me dat ik niet inene ongi ga worden en de volgende testen wel wat duidelijker zijn. Ga er denk ik een notaris bij halen en 2 getuigen, pffff, hahahaha

Groetjes Tamara

nou tamara,
ik duim voor je ik zou als ik jou was vrijdag gewoon nog een test doen misschien dat je dan gelijk een streepje of iets dergelijks ziet. kun je tenminste ook met zekerheid zeggen ZWANGER!
nou succes ermee, en hou ons op de hoogte.
groetjes pally

Terug
Bovenaan