Jeeeeij, het word lekker weer!!!

Ik voelde het gisteren al een beetje, maar toen ik net opstond....

Pffff, ik kan mijn handen wel bewegen maar dat doet verrekte pijn. Zoveel vocht zit er in!!!

Merk gelijk weer dat de temperatuur 10 graadjes naar boven is gegaan. Heerlijk voor de mensen die niet zwanger zijn, maar heb zo'n voor gevoel dat het vandaag wel eens een zware dag zou kunnen worden.

Straks vieren we ook nog (de 2e dag) de verjaardag van mijn vriend. BBQ in de tuin. Gelukkig hoef ik lekker weinig te doen. Ik kijk wel tot waar het gaat....

Succes dames met de warme daagjes ;)

liefs

Hmm.. vervelend meiden dat jullie zo'n last van vocht hebben. Daar zijn warme dagen niet goed voor!!

Maar hier (flevoland) valt het echt zwaar tegen qua weer. Het is wel droog, maar het waait mega hard (zoals altijd in de polder) en het is hartstikke bewolkt.
Wij gaan ook bbq'en vandaag, maar vraag me af of het door kan gaan! En dan vanwege het weer!!

Sterkte en ik hoop dat je ze goed doorstaat!

Hier nog iemand met hetzelfde probleem, heb alleen minder last van mijn handen meer van mijn voeten. Mijn enkels zijn zo dik dat lopen pijn doet.

Vind voor iedereen die niet zwanger is en helemaal voor wie vakantie heeft vervelend maar ik ben blij dat ze vanaf maandag weer regen voorspellen.

en eeeehh iedereen eet smakelijk die vanavond gaat bbq-en( ben benieuwd wat ik ga eten vanavond, manlief is nu naar de winkel en heb hem gezegd dat hij eten voor vanavond mee moet nemen, wat zal het worden..????)

Ik haat de warmte hahaha, ik zit nu lekker schoongedoucht na een ochtend in de keuken staan, achter de pc. Wij gaan ook zijn verjaardag vieren vandaag. En echt ik plak alweer, vind het helemaal niets. En dan omwoord ik het nog netjes.

Fijn weekend allemaal.

Hahahaha blij dat ik niet de enige ben met vocht-klachten hihi

Wel cool dat ook zoveel mensen gaan BBQ-en.

@ Essje, ben benieuwd wat je te eten krijgt ???

@ Mama in wording, Voor BBQ is het misschien ff minder het weer bij jouw. Maar believe me, vocht-aanval is niet alles hahaha, best vervelend.

Ben ook blij als de temperatuur weer een beetje af gaat.... hoeft niet gelijk te regenen maar 5 tot 10 graden minder is ook al heel wat.

liefs en geniet van jullie dingetjes om te doen :D

Terug
Bovenaan