jeeeeij Omrollen

Sinds vanmorgen kan Stan van zijn buik naar zijn rug rollen. Geweldig....

Vind het echt enig om te zien hoe die kleine steeds weer snel iets bijleert....

Sinds een week maakt hij dus meer geluiden, grijpt naar dingen (ook met omkleden, wat het al wat ingewikkelder maakt als ie zijn romper vastpakt), is zich bewust van zijn voetjes, en vanmorgen dus omrollen. En staan kan hij af en toe al een beetje, en zitten kan hij met een stuentje in de rug ook al. OH MY GOD, het gaat veel te snel!!!!

Heerlijk, het word steeds leuker!

go stan go stan!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahahaha
geweldig he dat ze zulke sprongen maken maar .... snik snik .... ze worden groter en groter.....

we moeten echt van ze genieten dames!!!! voor we het weten bespreken we hier wanneer ze op zich zelf gaan..... slik......

wauw wat goed zeg1

En ja die ontwikkelingen gaan echt snel zeg!
Als ik naar Julia kijk zie ik echt geen klein baby'tje meer. Ergens wel jammer dat het kleine eraf is. Maar dit is eigenlijk veel leuker. Ze maakt echt gericht contact en dan lekker lachen! Heerlijk!

Wat goed van Stan!!!
Karlijn kan bijna van de rug naar de buik rollen, met haar bekken gaat ze al wel zo ver maar dat armpje zit nog in de weg..hihihi
Van de buik naar de rug lijkt er nog niet op. Als ze op de buik ligt gaat ze alleen maar vreselijk hard huilen.

En bespreken wanneer ze op zichzelf gaan.... moet er nog even niet aan denken...hihihihi

@ essje:

Stan schreeuwde eerst ook alles bij elkaar als ik hem op zijn buik legde.

Ik heb hem ook niet meer in de box op zijn buik gelegd, maar op een deken op de bank, en toen ben ik ervoor gaan ztten. Nu houdt hij het zeker 5 min uit op zijn buik.

Het rollen heb ik hem geleerd. Armpjes onder zijn lijfje gelegd en langzaam geduwd tegen 1 armpje... totdat hij rolde... 10 min later rolde hij zelf..

Pffff op zich zelf gaan wonen... moet er niet aan denken :D

Diederik is ook al stevig aan het oefenen met op zijn buik leggen en ook ik rol hem daarna terug op zijn rug. Hij helt soms 'vervaarlijk' over naar 1 kant als hij op zijn buik ligt, maar echt zelf omrollen doet ie nog niet.

Geweldig Heppy, leuk he dat ze steeds meer dingetjes kunnen? Ik zeg de laatste dagen ook steeds tegen mijn man: het moet niet TE snel gaan hoor! Diederik is al zo'n bink geworden! Wat nou baby, haha!! Hij produceert volop geluidjes, spartelt er lustig op los, kijkt en luistert en lacht van oor tot oor... Me = totally in love... ;-)

@ Blossom

Het is ook ongelooflijk wat zo'n baby allemaal leert.... Stan heeft ook afgelopen week zijn handjes ontdekt, en doet er ALLES mee nu hahahaha Althans hij probeert het!De rammelaar is the bomb!!!

Ik denk dat diederik ook heel snel kan rollen, want met overhellen begint het ;)

liefs

haha... hier nog zo'n verliefde mama... Floor heeft ook de babygym ontdekt, dat ze zelft tegen een van de beestjes kan slaan en dat hij dan geluiidjes en lichtjes produceert...
en ook een rammelaar is super! En heb een handschoen met een knuffeltje erop; krijg een schaterlach als ik daarmee doe: komt een lieveheersbeestje (dat is de knuffel) aangeslopen, zo in Floors nekkie gekropen!

pff.. morgen voor het eerst werken... vind het nu al een rotgedachte dat ze dan misschien iets leert en dat ik dat dan moet missen...

xx

Terug
Bovenaan