Jeeeetje, wat posten jullie veel zeg!

A

Anoniem

Guest
Ik heb het momenteel even errug druk, maar ik wil natuurlijk niks missen. Dus ik heb steeds 10 minuutjes om even snel te kijken. Maar ja, dan red ik het natuurlijk lang niet om alles te lezen!!! Jemig! Vandaag had ik even iets meer tijd, dus heb ik geprobeerd wat bij te lezen, maar ik ben bang dat ik alsnog de helft gemist heb.
Als iemand mij iets gevraagd heeft en ik heb geen antwoord gegeven, het is niet persoonlijk hoor. Vraag het nog eens (misschien lees ik het nu wel hihi).
Leuk hoor meiden. Ik zit weer te genieten van alle verhalen en foto's (en de soaps zijn helemaal geweldig!

Liefs Nelleke

Pfff dat zat ik nou ook net te denken.....
Van het weekend zijn we erg druk geweest, dus ik ben niet op het forum geweest....Ik kom er haast niet door! Zoveel nieuwe topics!   Helaas heb ik vandaag niet veel tijd, want na het paasgedoe van gisteren moet ik nodig opruimen... Dus tussen Stef en de afwas door, lees ik een beetje, maar van veel reageren gaat het niet komen.... Dusse.....

Meiden, alle foto's zijn Super!! Erg leuk dat we allemaal zo lekker actief posten. Vanaf vanavond doe ik ook weer een beetje mee....

Liefs Annet

kom kom nelleke dat valt me van je tegen zeg......
gewoon een beetje door lezen en overal schrijven he
hihi en dit keer had je geen persoonlijke boodschappen of vragen ertussen zitten hoor.

Pauline

wij zijn een lang weekend weg geweest, en dacht: even snel lezen wat ik gemist heb!
nou..de stofzuiger staat hier maar te wachten..hahahahaha.

Maar ben al behoorlijk bij gelezen nu, dus hup aan het werk!

(straks toch weer kijken wat erbij gekomen is! hahaha!)

en heb zelf ook n leuke foto geplaats! ( zie baby kangaroe)

Nou, ik ben geloof ik aardig bijgeschreven. Verder ga ik niet...haha
Vanaf vandaag zal ik weer trouwer zijn......hahaha (was ik eigenlijk al wel hihi)

Liefs Annet
P.s. Nelleke Succes nog met schrijven! haha

Misschien moeten we maar regels gaan invoeren. Niet meer dan vijf nieuwe onderwerpen per dag. Als je te laat bent dan moet je tot de volgende dag wachten!

Ik kom er ook niet door, ik heb gewoon niet zoveel tijd om regelmatig te kijken maar ik vind dat ook wel weer een goed teken, gezellig forum dus.
Maar mijn meiden liggen net in bed, manlief is nog werken dus even alle tijd voor het forum, heerlijk.

groetjes Danielle.

Terug
Bovenaan