Jeeeey ik ben ook een april mama! :)

Goedemorgen meiden,

Ik heb net een test gedaan en positief!!
Net als mn dochter van 4 die ook van april is, ben ik weer op de zelfde datum uitgerekent: 12 april! Dat is wel erg grappig :)
Maar ben nog wel een beetje voorzichtig, heb kort geleden een mk gehad hoop echt dat het goed mag gaan!!

Liefs

hallo,

Ik hoop dat dit keer alles goed gaat voor je. Gewoon positief blijven.
Ik heb net een afspraak voor de eerste echo en de 1ste keer vk gemaakt. 12-9 vk en 19-9 eerste echo. en jij?

liefs

Hoi mama van jenn!
Proficiat!!! Ik ben een dag voor jou uitgerekend (en heb in mei een miskraam gehad) heb ook een dochter van 4 in april en heb een dochter van 2 waar ik opdezelfde dag was uitgerekend, nu zit ik 2 weken vroeger. Maar april is onze maand denk ik!
Ben ook nog erg voorzichtig, maar voel me wel zwanger. Moe, en mijn buik is erg opgezet en al soms een beetje weeig misselijk gevoel. Maar wacht het rustig af.... eerst een echo zien en dan pas geloven. Deze moet ik morgen even gaan regelen en een afspraak bij de verloskundige!
Jij ook succes met regelen!
Spannend weer he!
Liefs Bowi

@ Bowi

Erg grappig dat we veel dingen gelijk hebben ;)
Mn dochter van 4 is van 6 april was 12 april uitgerekend maar ze kwam eerder.
Ik heb een mk gehad in juni en nu weer zwanger had ik niet zo snel verwacht.
Omdat ik miet zo goed wist wanneer mn ei kwam,gewoon mn gevoel gevolgt en om de dag geklust in de bewuste week en tadaaaaa.....gelukt tot mn grote verbazing.
Toen ik de test deed vanochtend ging ik er niet van uit dat het positief zou zijn.Maar de test streep (en dat was een vette streep) was er nog sneller dat de controle streep hihi
Maar vind het wel spannend nu ik een mk heb gehad hoop zo dat het goed mag blijven gaan.....
Maar voel me wel zwanger net als jij moe en opgezette buik veel plassen sinds gisteren gevoelige tepels.

Wens iedereen heel veel succes en dat alles maar goed mag gaan!

Liefs Marja

Terug
Bovenaan