jeeeh! ook hier de volgende!

jaja ook ik ben zwanger :D
in de 2e ronde al dus super snel :D

tis nog maar heel pril, ben nog niet eens 5 weken zwanger maar wilde het jullie toch vertellen hihihi

3e ukkie is dus onderweg :D
had voor de familie en vrienden een leuk gedichtje verzonnen:

bij deze kondigen wij aan
dat wij over 8 maanden
naast een wiegje zullen staan
als trotse grote zussen
zullen we hem of haar heel veel kussen
12 september zien we hem/haar voor de eerste keer
daarna horen jullie meer!

12 september dus de eerste echo. heel spannend!

liefs, do

GEFELICITEERD!
dat wordt dus een april baby waarschijnlijk?
ik was ook maar net 5 weken hoor toen ik het hier al vertelde, kan het nooit voo rmij houden

heel veel plezier, en wat moet je nog lang wachten op je echo! wat dat betreft ben ik best wel blij dat ze bij mij vroeg zijn om te kunnen kijken hoever ik ben. beide keren al met 5 weken gehad :-D

heyhey

dank je wel

ik heb bij mn dochters met 6 weken een echo gehad ivm bbz. maar toen zagen ze nog niks.
ook nu heb ik gelijk gebeld naar de vk en ik moest naar de echoscopiste bellen. (voor t eerst want bij de andere liep ik in het begin bij de gyn)
dat heb ik dus gelijk gedaan. ze zei: je bent nog niet eens 5 weken dus.
nee klopt zei ik, ik heb het vermoeden dat ik nog niet eens 3 weken ben!
hoe kom je bij die berekening? vroeg ze
heel simpel:
hun gaan uit van je eerste dag van je laatste menstruatie.
dat komt bij mij op 8 juli uit.
dan ben ik de hele week ongesteld, dus een week geen sex.
de 2e week heb ik geen eisprong, die zit gemiddeld in het midden van je cyclus. op week 3 dus. als je dan reken, ben ik tussen de 1 en 3 weken zwanger (eisprong kan nog wel eens wisselen, maar zowieso nooit in de week van je menstruatie)

t klinkt aan de ene kant vaag zo, maar aan de andere kant heel logisch :) snap nooit hun berekeningen maar mn eigen berekeningen hebben het tot nu toe altijd goed gehad :D

zij snapte het ook gelukkig, en zei dat dat wel heel logisch klonk. toen kwam de dilema.
ze kon wel een echo plannen voor over een week
dan ben ik ruim 6 weken volgens hun berekeningen,
maar volgens mijn berekening max 5 weken.
kan zou dus heel klein zijn dat we een kloppend hartje te zien zouden krijgen.
12 september ben ik volgens hun 9,3 weken zwanger
volgens mezelf tussen de 6 en 8 weken.
dan is de kans dus veel groter op een kloppend hartje :)`

ppff wat een gedoe nu ik dit zo uitleg hahahaha
ik weet inieder geval dat ik nu nog geen 5 weken en 3 dagen zwanger ben!

we zullen het zien bij de echo :D 90% zeker dat ik gelijk heb. heb bij mn meiden ook zo gerekend (bij de jongste wist ik het nog beter omdat ik toen mn eisprong voelde) eerste echo bleek ik gelijk te hebben! bij zowel aleiyah als bij nathalia konden we niks zien. met 9 weken terug (volges de normale berekeningen dus) en bleek bij nathalia precies 6 weken te zijn en bij aleiyah 5,4 weken!

tis idd een april baby :D
ja iedereen weet het hier al :D mn oudste dochter was er bij bij de uitslag van de test (nou ja, was de bedoeling dan want de streep kam al heel snel maar toen ik de wc uitkwam zat zij met smart te wachten hahaha) ik heb gelijk naaste familie en vrienden gebeld en ooms en tantes via de mail op de hoogte gesteld dmv een gedichtje. ook hyves weet het al en mn forum die ik beheer voor de voorjaar 2008 mama's weten het ook al hahaha.
ik kan en wil dat niet voor me houden. weet heus wel dat er een grotere kans is bij mij dat het weer fout zit, maar dan weet ik zeker dat ik genoeg steun heb :D maar we hebben alle vertrouwen erin! komt helemaal goed!

hoe voel jij je trouwens? klachten?

liefs, do

hio do

uitleg: je bent 3 weken geleden bevrucht dan ben je 5 weken zwanger
die 2 weken tussen je menstruatie en je eisprong krijg je gratis!

je kan ook de clearblue digitale test eens doen of bekijken.
die geeft nl ook aan 1-2 weken of 2-3 weken of 3en meer weken
in de uitleg van hun test staat dan ook dat als er 3+ in beeld staat je 5 weken of meer zwanger bent

2 weken zwangerschap zonder klachten hahahaha

ik zit nu fulltime thuis in de ziektewet voor de komende tijd, wordt er niet beter op. vandaag was mara weer naar de opvang en een goed gesprek gehad bij de bedrijfsarts en dat was echt even fijn.
Continu je grenzen opzoeken om maar voor Mara te kunnen zorgen

groetjes sabine

wat rot dat je nu al in de ziektewet zit!
wat heb je voor klachten?

ik ben vandaag dan 6 weken. sinds gister heel veel buikpijnen. dacht eerst dat et mn darmen waren, maar ben toc bang dat dat niet zo is.
ik ga vandaag bellen of ik niet volgende week al een echo kan krijgen, met de kans dat we niets zien, maar misschien ook wel.
al is het alleen maar dat ik weet dat het goed in mn baarmoeder zit, ipv ernaast. ben gewoon hartstikke bang voor weer een bbz.

verder voel ik me gelukkig goed.
heb al wel een buik alsof ik 2/3 maanden ben!
(was echt totaal plat, nu echt al een buik!)

hoever ben jij nu?

nou, we houden elkaar op de hoogte :D

liefs, do

Hoi ik ben inmiddels 12 weken!
denken ze dan

ik had een inwendige echo met 5 weken en zag een vruchtzakje met iets erin

ik ben heeeeel erg moe, heel misselijk maar daar heb ik nu medicijnen voor en als ik geen bh aan heb doet mijn gehele borstkas gigantisch zeer, alsof je alle ribben gekneusd heb.
mijn spastische darmen spelen weer op, terwijl ik normaal helemaal geen last meer van heb.
en ik merk dat ik moeilijker kan bukken, badje klaarmaken word steeds lastiger voor mij

tillen is ook lastig ivm mijn borstkas maar met een goede meegroeibh of bv-bh kom ik een eind. halfe dag geen bh is 1,5 dag giga pijn.

tja niet helemaal verwacht maar ja
ach ik verwacht een kindje!!!
wil je hyven? randy zit ook op mijn hyves en maaike
mijn naam hier is ook mijn hyves

wat rot allemaal zeg! mijn echo is vervroegd naar maandag :D ben dan 7 weken en 3 dagen.
spannend! hopelijk zien we een kloppend hartje, maar ik denk dat t net te vroeg is daarvoor (omdat ik denk dat ik korter dan 7 weken zwanger ben)
voel me nog steeds gelukkig goed :D

ik laat t maandag weten :D

liefs, do

Terug
Bovenaan