Jeeh, ons eigen forum

Eindelijk is het dan zover; ons Januari forum is klaar!!! Hoe is het met iedereen?
Hier is alles redelijk. Mijn 'zwangerschapsklachten zijn afgenomen, ben nu alleen ziek/niet fit. Ben de hele week al thuis en verwacht ook iig morgen nog thuis te blijven... Verder is onze echo van gisteravond naar vrijdag middag verzet, jammer genoeg.
Heb momenteel veel last van mijn buik, als ik ga zitten is het net alsof ik een trap in mijn buik krijg, herkend iemand dit?

Groetjes Bregtsje

hey hoi
ja leuk eindelijk een eigen mama clubje januari
ken het zo niet van een gevoel hebben van een trap.
tenminste kan ook wel alleen omschrijf ik het dan net weer iets anders.
ken wel een soort spiertrekking waar ik van schrik in me buik bijvoorbeeld als ik me rek om de lamp aan te doen of omdraai. het voelt niet fijn, maar het doet ook geen pijn. net of er een spier even uit elkaar wordt getrokken. en dan zo' n slaap gevoel er door trekt. misschien is het wel het zelfde idee hoor maar omschrijven we het anders.
groetjes van mij

Hallo allemaal,
Ik zal me even voorstellen, heb nml nog niet eerder gereageerd op een forum.
Ik ben eigenlijk 31 dec. uitgerekend, maar weet nu al dat het waarschijnlijk een januarikindje zal worden dus als jullie het goed vinden doe ik met jullie mee. Ik ben morgen 14 weken zwanger van ons 4e kindje, we hebben een zoontje van 4 en twee dochtertjes van 3 en 1,5. Leuk om zo mee te lezen met al die zwangerschapsbelevenissen.

groetjes, Tineke

Hallo allemaal..

Eindelijk dan het Januari forum..
Ik ben al mamma van een zoontje van 20 maanden.
Dus zwanger van ons 2e kindje.
Ik ben 17 Januari uitgerekend.
Vandaag dus 11 weken en 2 dagen.
De vermoeidheid neemt nu langzaam af.
Dat komt goed uit want over 2 weken gaan we lekker op vakantie..

Terug
Bovenaan