Jeeh straks eindelijk weer naar huis

Tamaraluijten

New member
Na bijna een week ziekenhuis mag ik dan vandaag naar huis!!
Hopelijk blijft de pijn 2 weken weg. Dan zit ik op 37 weken en dan mag ons ventje eruit.
Deze pijn wil ik echt niet nog een derde keer :(

Ook nog eens last van extreme maagzuur!
Iemand een oplossing???. Ik mocht rennie maar dat helpt niet. En vanille vla helpt ook niet.
 
Hai meid,

Wat fijn dat je straks weer naar huis mag zeg!! Ik hoop echt voor je dat je de komende 2 weken pijnvrij door gaat komen en dan je mannetje mag begroeten.

Ik heb ook enorm last van maagzuur dus ik eet me klem aan Rennies maar die helpen niet of het is van korte duur. Vanille vla helpt bij mij ook niet. Wel heb ik van de gyn Antagel gekregen (vloeibaar) maar helaas....ook dat is geen succes dus ik wacht met je mee op de gouden tip.

Sterkte!! Liefs Lynn.
 
Omeprazol dat helpt fantastisch tegen maagzuur! Je moet t wel via je ha op recept krijgen!

Wat fijn dat je naar huis mag zeg! Hopelijk blijft de pijn nu weg.
 
Lekker weer naar je eigen omgeving.
Wat duren de dagen lang zo he als je pijn hebt.
Zit hier ook maar te wachten tot die bevalling en heb flinke steken maar zet nog neit helemaal door erg vervelend want kan ook niet veel meer weg helaas.

Ik heb ook omeprazol gekregen van mijn gynaecoloog de maagzuur was gelijk weg daarna echt een opluchting.
Ik had ook extreem last van maagzuur komt ook omdat ik maar klein ben dus mijn maag zit flink in het nauw.
En diie antagel werkt maar even ik zei ook tegen de gynaecoloog als ik daarna drink of eet zelfs water kwam het weer terug.
En zwangerschapsmaagzuur is toch echt veel heftiger dan gewoon zuur hebben het doet echt zeer.
Maar die pillen werken echt goed de gynaecoloog zei ook dat antagel maar even werkt maar je meot het permanent oplossen ofzo.
Dus bij mij hielp het meteen.

Groetjes Esther
 
Fijn te weten dat ik niet de enige ben die last heeft van maagzuur. Heel mn keel is er rood van.
Ga jullie advies op volgen en het aan de huisarts vragen maandag.
Zit nu heerlijk op de bank thuis. Nu nog op m vriend wachten die zal er rond half vijf zijn. Dan ben ik nog blijer :D
De dagen in het ziekenhuis duren inderdaad erg lang. Maar we gaan voor pijnloze weken nu!
Heb medicijnen mee gekregen voor thuis, buscopan.
Dus als ik iets voel kan ik die zetpillen nemen en hopen dat ik het minimaal 2 weken nog uit houd.

Bedankt allemaal en iedereen succes met laatste weekjes. Het schiet nu echt heel erg op.
Moe gelukkig alleen nog het vluchtkoffertje afmaken. De rest is helemaal klaar. Dinsdag gaan mn moeder en ik nog ledikant lakentjes maken en dan is het echt echt echt klaar voor de start :D
 
Terug
Bovenaan