Jeej!! 16 december!

Hé dames,

Ik kom me even voorstellen! Bij deze mamaclub mag ik me voorstellen als Emilie Ann, 26 jaar, getrouwd, woonachtig in het Oosten des Lands en werkzaam als leidinggevende in het onderwijs. Afgelopen vrijdag had ik mn eerste positieve test in handen en we zijn heeel blij! Dit weekend was nogal een rollercoaster, maar ontzettend fijn om het te kunnen delen met familie :)

Vind deze mamaclub nu al de leukste van allemaal (lekker objectief ;-) ) en hoop het beste voor het verloop van alle zwangerschappen! Merk dat ik zelf best een beetje in spanning zit voor de eerste 12 weken en tegelijkertijd heb ik er vertrouwen in!

Nou, morgen de vk maar bellen (de mvm aanmelding is al wel verstuurd, haha!) en dan hebben we weer een datum om naartoe te leven!

Groetjes!

Welkom! En wat betreft de leuktste mama club: ben het helemaal met je eens.

Denk dat iedereen wel zirgen heeft het 1e trimester, en daarna ook nog denk ik. Maar vergeet vooral niet om er ook van te genieten!

Liefs

Heeeeeeeee meid!

Wat ontzettend fijn om ook hier tegen jou te zeggen: welkom en super van harte gefeliciteerd! :) :)
Echt zooooo leuk en ja.....ook spannend! Wij zijn ook de leukste mama club! Hahaha!

Ga lekker genieten en ben erg benieuwd wanneer je eerste echo is, laat je het ff weten?

Slaap lekker! Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan