jeej hartstikke zwanger!!

A

Anoniem

Guest
na een miskraam in juli ben ik nu dan weer 6 weken zwanger!
superfijn alleen beetje vervelend nu de onzekerheid, ben zo bang dat het weer mis gaat. heb nu wel wat meer kwaaltjes en het voelt wel wat beter maar toch..
volgende week mn eerste echo kan niet wachten....

wie is er nog meer rond eind juni begin juli uitgerekend??

hi popje

als eerste van harte gefeliciteerd!!!

ik heb in juli ook een miskraam gehad en ben nu 5 weken zwanger. ben volgens de berekeningen 5 juli uitgerekend.
ben ook wel wat onzekerder nu maar deze zwangerschap voelt ook anders heb meer last van misselijkheid etc. en ga vanmiddag bellen voor afspraak gyno.

we gaan er gewoon voor!

groetjes angela

Hoi,

Ik ben 1 juli uitgerekend en heb ook in juli een miskraam gehad. ik weet hoe je je voelt. Ik ben ook heel onzeker. Voel ik mijn borsten nu wel of niet? Ben ik nu wel of niet misselijk. Ik zit nog 10 keer op de wc of ik geen bloed zie en kan het haast niet geloven. Ik durf ook niet echt voor een echo te gaan omdat ik veel te bang ben dat het meer mis is. Heb jij al last van zwangerschapkwaatjes???

groetjes moeder van Amber

hoi hoi,

gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik ben dan wel in mei uitgerekend, maar ik ken je onzekerheid. Had  twee jaar geleden een miskraam met bijna 17 weken, maar ben nu ook lekker zwanger, 11 weken. Aan het begin ook super zenuwachtig en steeds bij ieder pijntje meteen kijken of ik bloedverlies had. Nu, na mijn eerste echo durf ik te gaan genieten, zag er deze keer allemaal uit zoals het eruit hoort te zien.
Volgende week mijn  tweede echo en ben toch weer een beetje nerveus....gewoon toch n.a.v. de vorige keer. Toch niet te veel zorgen maken en er gewoon van genieten!!
Veel succes en geniet ervan!

Liefs Amani

Hoi,
Ik ken het ook wat jullie schrijven hoor.
28 augustus kreeg ik een miskraam, met bijna 8 weken.
En nu dus alleen na de miskraam ongesteld geworden, en meteen weer raak.
We weten het pas een paar dagen, dus nog pril.
Ook ik denk bij alles wat ik voel..het zal toch niet he!!
Heb al twee kids, van 7 en bijna 4.
Mijn zus en zwager zijn al op de hoogte.
Ik moest het gewoon kwijt!!
De rest zal echt moeten wachten tot na de echo...
Hoop voor iedereen dat het goed gaat, het is toch iets geweldigs he!!
Mijn gevoel erover is ook beter..maarja..afwachten maar.
Groeten van R

quote: moeder van amber reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-11-2006 22:13:46'));

Hoi,

Ik ben 1 juli uitgerekend en heb ook in juli een miskraam gehad. ik weet hoe je je voelt. Ik ben ook heel onzeker. Voel ik mijn borsten nu wel of niet? Ben ik nu wel of niet misselijk. Ik zit nog 10 keer op de wc of ik geen bloed zie en kan het haast niet geloven. Ik durf ook niet echt voor een echo te gaan omdat ik veel te bang ben dat het meer mis is. Heb jij al last van zwangerschapkwaatjes???

groetjes moeder van Amber

hai ja ik ben elke x als ik iets gegeten hebt lekker misselijk en koffie staat me tegen zo af en toe. ook ben is van 75 a naar 70 c gegaan...das ook wel effies wennen hoor.  maar wel gaaf!
had vanochtend na wc bezoek even heel erge buikpijn, meteen heerlijk stressen en verloskundige gebeld. maar was dus niets aan de hand waarschijnlijk te lang gewacht met naar wc gaan..?
voor de rest gaat het allemaal wel goed geloof ik maar zal toch wel heel opgelucht zij als ik volgende week een goeie echo heb gehad.. kan mn mams met de babysokjes beginnen.. :)

groetjes linda

hoi

ik ben ook zwanger maar weet niet precies hoelang(ongeveer eind juni begin juli uitgerekend)heb in het verleden 2 miskramen gehad en inmiddels ook een gezonde zoon.Ik ren ook constant naar de wc om te kijken of ik geen bloed verlies trek bijna aan mijn tepels om te voelen of ze gevoelig zijn.Ik zie ook tegen een echo op die dus twee keer eerder een teleurstelling was.Dankzij mijn gezonde zoon heb ik hoop maar het blijft spannend.Succes allemaal

Terug
Bovenaan