Jeej! Ik heb klachten ;)

Nou iets te vroeg gejuicht dat ik nergens last van had en me zo goed voelde! ;)
Vanmorgen en vanmiddag een misselijk gevoel, icm een hongergevoel, ondanks het eten.
En heb de hele middag al steekjes in onderbuik.
Borsten doen ook steeds meer pijn en ik ben ontzettend MOE!!

hihi, ben er erg blij mee ;) Voel me nu wat meer ECHT zwanger ;)

Mijn kwaaltjes nemen af nu na 8 weken. Aan de ene kant maakt het je iets onzeker, maar aan de andere kant ben ik er wel blij om, was zoooo vervelend!

Bij mij nog niet hoor.
Ik ben nu 10 weken en ben echt de hele dag door vreselijk misselijk en dat had ik vanaf een week of 6.
Ik kan sindsdien geen warme hap naar binnen krijgen en moet elk half uur een kaakje of water hebben.
Verder hele zere borsten en moe. Ook heb ik chronische hoofdpijn, dat betekent dat ik al 15 jaar 24 uur hoofdpijn heb.
Tijdens mijn eerste zwangrschap is da niet minder geweest en nu wel en dat is een hele verademing voor mij.

@mama29: ik ben nu ongeveer in de 6e week.

Ik heb zo'n hongergevoel steeds, echt een knorrende maag al een half uur nadat ik gegeten heb! Niet nornaal. Ik eet zo gezond mogelijk en tussendoor tomaatjes of komkommer of worteltjes (allen zeer goed gewassen natuurlijk, haha)

Vandaag wel minder last van misselijkheid, maar wel moe. Heb sinds weken ook weer eens heerlijk uitgeslapen tot half 11!

Hebben jullie bij 6 weken al verkleurde en of vergrote tepels? Ze zijn bij mij gevoelig, maar verder niet echt anders.

nou ik ben niet de enige die zo misselijk is blijkbaar. Ik kots alles bij elkaar en ben de hele dag misselijk en moe en ik verdraag geen water koffie of thee, dat wordt dus appelsap en melk. Ik eet gelukkig wel gezond maar ik krijg echt al een behoorlijke buik zeg. En dat met 9 weken... Het is wel mijn tweede dat wel...

Terug
Bovenaan