jeej jarig!....en gevallen....

Oké, ik mag dan vandaag 25 geworden zijn maar ik blijf het net zo leuk vinden om jarig te zijn als toen ik 12 werd:) lekker wakker gezongen door manlief en heerlijk verwend met een kadootje en een shop tegoeden:) verder vrij vandaag en lekker genieten!

Gister nog wel giga geschrokken.....liep van de trap af en gleed uit over mijn kat.....zo van boven naar beneden. Gelukkig alleen via mijn bips de trap sf, maar van de schrik de hele nacht last gehad van harde buiken...en een hele blauwe bil....pijnlijk....
Maar goed, ik weet nu alleen niet of ik nog de verloskundige moet bellen of gewoon lekker rustig aan doen vandaag...
 
Proficiat met je 25ste verjaardag !!!!!
Ik zou wel ff de verloskundige bellen om haar in te lichten en het zeker ff rustig aan te doen zodat je buik ( baarmoeder) weer op rust kan komen.
Laat je lekker verwennen vandaag en natuurlijk de rest van de zwangerschap haha..

Liefs Patricia
 
Gefeliciteerd! Ik was gisteren jarig, maar niet heel uitgebreid gevierd hoor. We zijn met de badkamer bezig dus geen feestje, veel te veel een zooitje. Maar wel slingers :). Leuk dat je vriend je wakker komt zingen.

Ik ben met 11 weken van de trap gevallen. Als kind is me dit zo vaak overkomen, maar wist niet meer dat het zo'n pijn kon doen. Had heel erg spierpijn in mijn buik en enorme blauwe plekken..zeg maar zwart. Van de verloskundige mocht ik toen ook langskomen voor mijn gemoedsrust, want de kleine zat nog helemaal veilig opgeborgen. Maar ik zal wel even bellen als ik jou was. Las ergens anders een verhaal van iemand die gevallen was waarvan de VK het toch wilde bekijken, je bent toch al wat verder. Gelukkig niet op je buik gevallen, dus het zal wel goedkomen. En je hebt geen bloedverlies of iets toch? Succes! (maart mama)
 
Hoi,
ik ben tijdens mijn vorige zwangerschap ook van boven naar beneden gekukeld van te trap op mijn kont. Ik heb toen niet de VK gebeld, ik dacht als mijn kleine een zwaar auto ongeluk overleeft heeft, zal dit ook wel mee vallen :) haha. Maar je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt, dat is het aller belangrijkste!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier nog vandaag!
Liefs,
Mar
 
Gefeliciteerd, ben jaloers, zo lekker jong nog! ;-)
Ik word in januari alweer 34..klinkt zo oud, gelukkig voel ik me nog 26! haha

Gelukkig heb je niks gebroken of zo, dat lijkt me ook geen pretje, in het gips als je zwanger bent, en met die kleine is vast alles goed, al zou ikzelf wel even bellen voor de zekerheid.

Fijne dag nog en rustig aan!
 
Hoi
Ik ben afgelopen vrijdag gevallen op mijn zij maar heb wel 2 dagen in het ziekenhuis aan de monitoren gelegen voor de zekerheid, vk wilde geen risico nemen en ziekenhuis ook niet. Door een val en het trauma van de val kan namelijk de moederkoek losraken en is de eerste 48u riskant, en zeker als je harde buiken hebt is het raadzaam om contact op te nemen. Nog gefeliciteerd trouwens!
 
Terug
Bovenaan