jeej nieuwe ikeagids

Ja, daar kun je blij mee zijn!!! Wat hebben ze daar een hoop leuke dingetjes voor de wurm:) ik denk dat we daar onze babykamer maar vandaan gaan halen. Ik vind een nieuw kamertje wel leuk en daar is het betaalbaar en voor mijn gevoel ook van een degelijke kwaliteit (rotsvast vertrouwen in zweeds trots)....

Hebben jullie hier ervaring met IKEA kinderspul?
 
Hoi Hoi,

Ik hebhem ookben er altijd helemaal blij mee ben ikea fan.
En wat ook een voordeel is "vroeger"waren de matrasmaten afwijkend maar die zijn nu ook gewoon 60x120
 
Hay hay,

Ik heb een complete nieuwe babykamer (tanja) voor 299 euro!! Bed, commode plus plank en kledingkast. Voor het matrasje ga ik ook naar IKEA denk ik. Gewoon even kijken.....

xxxxxxxxxxxxxxxx
 
Hoi,
Mijn zoontje van 19 maanden heeft ook een ikea kamer. Helemaal prima! Wij hebben het ledikant, matras, ladekast(die we als commode gebruiken), kleding kast en plankjes van de ikea. De matrasjes heb je in drie prijzen volgens mij, wij hebben de middelste toen genomen. Het werkt allemaal super. Helaas zijn alleen de twee kasten wat beschadigd tijdens de verhuizing haha. Maar verders doen ze het prima. Ik denk dat we voor de nieuwe baby ook weer daar gaan kijken. Ik vind het gewoon een beetje onzinnig om zo'n enorm bedrag voor een 'officiele babykamer' te betalen bij een baby winkel. Daarnaast heb je dan vaak van die kleine linnenkastjes, dat vind ik helemaal niet handig. Onze zoon heeft gewoon een grote kleding kast, daar past al zijn troep in en kan hij heel zijn jeugd mee door!
Voor de tweede zit ik zo'n opklapbare commode te overwegen, die lijken me ook wel leuk!
Ach we moeten eerst maar eens de baby kamer leeg gaan maken daarna gaan wij ook weer los bij de ikea :)
Ik herken het blije ikea gevoel hoor!
Liefs,
Mar
 
Ben jaloers op jullie want ik heb de nieuwe gids nog niet!! ;-) zou eigenlijk vorig weekend met vriendinnen naar Ikea gaan om naar babyspullen te kijken maar dat was een valstrik want ze bleken mijn vrijgezellenfeest die dag te hebben gepland! haha...
Nu maar afwachten tot ie bij ons in de bus ligt.
Ik ga ook voor Ikea meubeltjes!

Groetjes, Kirsten
 
Terug
Bovenaan