Jeej! Nog een vriendinnetje zwanger :)

Hey allen,

Ik moest dit positieve nieuws even delen. En aangezien ik het nog tegen bijna niemand mag vertellen omdat het nog pril is, moet ik het hier even kwijt!
Het is mijn vierde vriendinnetje dat nu zwanger is :) Het is zo ontzettend leuk om dit te kunnen delen met vriendinnen! Ik heb er nu een die bijna hetzelfde uitgerekend is als ik, en twee die 3 maanden later zijn... Maar ik vind het zo leuk!!!

Liefs,

T

Hey, wat leuk zeg :D
Hier zijn mijn beide buurvrouwen ook zwanger.. en eentje van twee huizen verderop ook. Gezellig boeltje hier dus ;) Verder in de familie mn tante ook.

Super he??!! Ik ben er intussen ook al achter dat er al 2 oud-klasgenoten van mijn basisschool ook zwanger zijn (die ik via hyves weer heb gevonden).
En dan ook nog 3 die net bevallen zijn...

Bij ons in de kerk zit ook een stel, waar we het heel erg goed mee kunnen vinden, en we hoopten stiekem dat zij ook leuk nieuws zouden hebben....
En wat blijkt? Zij verwachten eind november hun eerste kindje!! 11 weken na ons!!

Superleuk allemaal natuurlijk, lekker over baby's kletsen!!

Liefs

lijkt het nou maar zo, of merk je dit gewoon veel meer op als je zwanger bent?
Ik weet ook echt ineens van veel mensen die zwanger zijn! Inderdaad ook oudklasgenootjes (eentje zelfs met 1 dag verschil met mij uitgerekend, dus heet je marcella, en heb je ooit op de kapellaan in den hoorn gewoond :p), iemand van de sportschool, twee van mijn verloskundigen :)P), 3 vrouwelijke collega's en twee mannelijke wiens vrouw net bevallen is/bijna moet bevallen...

heb geen hyves, maar ik wordt massaal op de hoogte gesteld :p
En mensen vertellen me nu ineens ook heel veel dat ze zelf ook "bezig zijn"...

maar met mijn vriendinnen is het inderdaad super! kunnen uren praten over baby's, wat er nog geregeld moet worden, en fantaseren over wat er komen gaat :):)

Mijn vader is hobby fotograaf en heeft ook mijn trouwfoto's gemaakt (kon de fotograaf op het dorp niet geloven toen ik het in liet lijsten... dat het niet door een prof gemaakt was..) en begin augustus hadden manlief en ik fotoshoot gepland met mijn vader. Nu gaan mijn vriendinnen ook mee voor vriendinnen zwagner foto's!!

Terug
Bovenaan