Jeej: ze slaapt weer

Hey,

Even een update ivm de slaapproblemen van Floor...

Ze viel steeds vaker rond etenstijd in slaap, en dan ging ze maar zonder eten naar bed. En toen begon ze rond 11 uur 's ochtends al met ik ben moe. Maar ze wilde niet slapen. Dus toen heb ik gezegd: je hoeft niet td slapen, maar mama en Robin wel. Dus als jij nou gewoon gaat lezen op je kamer, dan kunnen wij slapen. Dus zij met een boekje op bed en binnen 10 min sliep ze, 2 uur lang!!!

En dit gaat al 4 dagen goed :D

Liefs,

T

Joehoe!!!!! Super!! Lekker he, dat ze nu af en toe gewoon lekker op hun kamer kunnen spelen, en idd, dan valt Julia ook vaak toch (na even mopperen) in slaap ;).

Liefs

Ooohhh wat fijn!!!

Myrna gaat sinds vorige week ook ineens niet meer slapen 's middags... Ze ligt alleen maar te kletsen (gelukkig nog dat, want het kan ook heel anders natuurlijk).. Maarr hoe dan ook, einde van de middag is het dikke drama! Ik wil zoooo graag dat ze gewoon gaat slapen, want ze heeft het nog zo nodig!!

Heel herkenbaar ;)

Volgens cb was de tip om ze dan smiddags iets met weinig prikkels te laten doen.
Mijn oplossing (volgens cb vOlledig fout, maar werkte wel) babytv. Heb een paar dvd's; die zette ik aan als ik ging koken, en dan vroeg eten en vroeg naar bed.

Succes, en de aanhouder wint zo zie je uit mijn verhaal.

Het grappige is trouwens dat ze als mijn man thuis is niet slaapt. Vrijdag zat zon niet geslapen en vandaag weer als een roosje...

Liefs,

T

Terug
Bovenaan