Jeej zwanger,

Ik heb afgelopen vrijdag een test gedaan en ik ben zwanger! En hoe blij ik het ene moment ben zo bang ben ik het andere moment! Hebben jullie dat ook?

Ik ben 2 oktober uitgerekend, maar voel eigenlijk nog niks.

Hoi plok1980,

van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!
Ik ben soms ook bang hoor, ik kan niet wachten tot mijn eerste echo. Dan heb je toch iets meer zekerheid.
Ik ben 1 oktober uitgerekend maar heb wel wat ''kwaaltjes.'' Al met al valt het nog reuze mee hoor. Is dit jouw eerste zwangerschap?

Gefeliciteerd meis met je zwangerschap!!!
ook ik ben soms bang hoor! ik hoop ook gauw op een echo zodat ik het echt kan beseffen.
ik moet as dinsdag naar de vk voor intake en dan zal een er echo afspraak gemaakt worden, ivm met bloedverlies had ik ook bij mijn 1e zwangerschap.
ook ik voel erg weinig af en toe misselijk en hele pijnlijke borsten.en af en toe een sudderig gevoel onderin dus soms denk ik ook wel van pff voelde ik maar wat.

Nee dit is niet mijn eerste zwangerschap, ik heb afgelopen juli een miskraam gehad. Ik was toen voor het eerst na acht jaar proberen zwanger.

Is het jou eerste zwangerschap?

he Lucindy,

Ik ga morgen nog eens bellen aar de vk om te bevestigen dat ik zwanger ben. Ze zei vanmorgen al dat we dan meteen een echo gingen plannen ivm mijn miskraam in juli!

Maar we houden goede hoop...

Nee, dit is niet mijn eerste zwangerschap. Ik heb al een dochter en ik heb in november een miskraam gehad. Wat vervelend dat je na zoveel jaar proberen een miskraam krijgt zeg.
Mijn echo staat gepland op 12 februari.

Terug
Bovenaan