Jeej!!

ook ik wordt een januari mama.. Wie had dat gedacht. Een aantal maanden geleden werd me vertelt dat ik verminderd vruchtbaar ben omdat er PCO is geconstateerd.. Ik was dus ook redelijk verbaasd dat de test positief was, ook al voelde ik wel wat in mijn lijf.. Ik ben wel wat nerveus of alles wel goed blijft gaan, maar ik denk dat dit een gezonde spanning is..

Ik ben alleen zo licht ontvlambaar, kan me snel aan veel dingen ergeren vooral op t werk en kan het niet voor me houden... oeps. :) Ik hoop dat deze stemming niet al te lang blijft hangen...

Hey hoi,

van harte! Lekker genieten! Ik ben vooral heel erg moe op het moment.... Aan het eind van de dag zak ik helemaal in. Lekker met de voetjes omhoog op de bank!
Vanavond laat ik me maar even lekker verzorgen denk ik, dat hebben we verdient toch, ons lijf is zo hard aan het werk ;-)

XXX

Gefeliciteerd! Tja, dat licht ontvlambare..... eigenlijk wist ik daardoor al dat ik zwanger was, voordat ik de test had gedaan. Geniet er lekker van. Hoe ver ben je nu? Is dit je eerste kind?
Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan