jeetje ik ben zwanger........

hoi hoi

nou ik heb ook een positiefe test, drie dagen geleden voor het eerst getest, meer voor de grap en toen kwam er een heel vaag streepje,
gisteren bij de dokter geweest en die teste ook positief, maar streepje bleef wat vaag ( ach ja was toen pas dag 30)

en vanmorgen nog een gedaan clearblue en daar kwam een hele duidelijke + te voorschijn....

ik kan het amper beseffen, omdat ik hiervoor een tijdje hele lange cyclussen had en nu opeens een normale cyclus en het is raak...

ik ben er heel blij mee, maar reageer nog gereserveerd, omdat ik eind juli een mk heb gehad... en het dus best wel weer spannend  vind.

maar goed ik ben zwanger en ga er wel van genieten....

ook al lig ik nu ziek op bed met fikse verkoudheid en vervelende hoest

liefs tobi

Lieve Tobi,

G E F E L I C I T E E E E E E E E R D ! ! !
Wat een supernieuws! Ik ben helemaal blij voor je! Stap 1 is weer gezet en ik ga ontzettend voor je duimen en vanavond een extra kaarsje voor je branden dat het  jullie deze keer ook gegund  is dat het 'gewoon' goed gaat!

Pers  wat extra sinasappeltjes en  neem even goed je rust, maar  jullie kerst zal ondanks gesnotter een hele bijzondere zijn! Hele dikke knuffel, Em  

Hoi Tobi,

wat goed meis! Gefeliciteerd! Ga er lekker van genieten, zorg heeeel goed voor jezelf. Stap eventueel eerder over op regelmatiger of lichter werk, denk erom jij gaat nu voor alles en iedereen! Fijne kerstdagen (voor het laatst met zijn 2en ipv met 3en!)

Hoi Tobi,

Geweldig meid! Gefeliciteerd! Ik hoop dat je een heel fijne zwangerschap zult hebben. Gauw uitzieken, en lekker gaan genieten van het zwanger zijn! Wat zul jij een bijzondere feestdagen hebben dit jaar!

Groetjes, Kat

JOEPIE DE POEPIEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!

Jeetje Tobi, wat heerlijk voor je! Geniet ervan! Geniet van het feit dat je weer zwanger bent geworden ondanks de eerdere miskraam. Dit is toch weer een heerlijk goed teken van je lichaam!

Ik ben echt enorm blij voor je!

Knuffel, Roebie

He Tobi,

Natuurlijk ben ik jaloers op je!!! Wat moet dat heerlijk zijn om weer zwanger te zijn zeg!! Hoop echt dat het nu allemaal goed zal gaan, en daar moet je toch vanuit gaan he! Misschien mag je ook wel met 7 weken ofzo komen voor de 1e echo dan kun je al veel geruststelling krijgen!
Het geeft mij ook weer wat hoop te lezen dat toch dagelijks weer veel vrouwen zwanger worden..maar het duurt zo lang... (miskraam in juni).   Maar goed, ik wens jullie een hele fijne zwangerschap met zo weinig mogelijk kwaaltjes, alhoewel, het lijkt mij wel geruststellend wanneer je je echt zwanger zult voelen met kwaaltjes.
Probeer er van te genieten!!

liefs Ineke

Meid wat lees ik nou???????????????

V A N   H A R T E   G E F E L I C I T E E E E E E E E R D!!!!!!!!!!

Wat zal jij een heerlijk e kerst hebben!!!
Geniet ervan meid en wat Ineke zegt; je geeft ons weer een beetje hoop!!

Veel liefs Costa

hoi hoi meiden

harstikke bedankt voor jullie lieve reacties,, ik vind het nog steeds moeilijk te bevatten..
moeilijk te geloven en best wel eng allemaal....

maar door alle reacties die ik hier lees word ik toch wel blij en straal ik als ik het allemaal lees....

heb voor de rest nog weinig last, alleen gevoelige borsten ......

morgen de ha bellen en de gyn om het nieuws te vertellen ......

heel veel liefs tobi

en ik duim voor jullie allemaal..

Terug
Bovenaan