jeetje, moet ik weer hebben,.....

Zoals jullie al hebben gelezen, ben ik echt super onzeker geworden, en nog es om mijn gevoelends te bevestigen ging ik net naar de wc om te poepen en ik wil afvegen, veeg ik rozeachtig slijm af.Ik natuurlijk helemaal in paniek, ben rustig op bed gaan liggen en ff gaan luisteren met de angelsound...en de beebie het hartje klopt nog steeds heel goed,..alleen ben zo bang geworden.Ondertussen heb ik mn plas opgehouden ong. een uur, omdat ik niet naar de wc durfde, maar toch uiteindelijk gegaan.
Nou was er dus niks te zien.
Zou het komen doordat ik gep**pet heb, dat er een adertje is gesprongen???Pfff,..wou dat het morgen was, dan heb ik in iedergeval zekerheid dat alles ( hopelijk) goed is!!!
Pffffffffffffffffffffffffff

Lieve Nance,

Maak je geen zorgen! Dat komt idd door het poepen. De meeste zwangere dames hebben last van obstipatie waardoor je misschien iets harder moet persen en daardoor knapt er een vaatje of ontstaat er een aambei. (tsja.....beetje onsmakelijk verhaal maar toch)

Ik heb er zelf enorm last van gehad de eerste 13-14 weken. Toen ging het iets beter en nu ik ijzertabletten gebruik, is het weer raak. Had van de week helder rood bloed verlies tijdens het poepen, schrok me kapot maar 1 druppeltje bloed in het water, ziet er al gauw uit als een bloedbad. Heb wel even gekeken of het niet van voren kwam, zeg maar.....en dat was niet het geval.

Nogmaals, geen zorgen en ga vooral niet je plas ophouden meid. Is nergens voor nodig en ook niet goed, drink voldoende en eet vezels of neem desnoods lijnzaad in je yoghurt of 2 kiwi's s'ochtends op je nuchtere maag. Zo blijven je darmen in beweging.

Succes morgen. Liefs Lynn.

Dank je wel lieverd, het kwam niet van achter het zat in mn slijm, was een sliert, na een paar keer afgeveegd te hebben, was het ook weg en zie het nou ook niet meer,...maar schrok me echt dood.
Morgen toch nog ff na vragen voor de zekerheid en hopelijk is alles goed!!!!je hoort het morgen nog wel!
Dikke kus Liefs nance

Hoi Nance,

heb ik 2 weken geleden ook gehad. Schrok me ook kapot! Maar als het roze slijm was dan zit het wel goed. Pas als het echt rood bloed is, dan kan het iets betekenen.

Terug
Bovenaan