Jeetje wat duurt het allemaal lang zeg!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Na een geweldig weekend met mijn neefje van een jaar oud, voel ik nu zo die leegte! Wat was het fijn hem te verzorgen! Dat vroege opstaan okee maar die lachende snoet die je dan te zien kreeg ooooooooow smelt! Een heerlijk doelbewust weekend en nu zo doelloos..................toen hij wegging en ik zwaaide ze uit kwamen de tranen met velen tegelijk, dat was heftig en gaf aan hoe labiel ik eigenlijk nog ben op dat gebied. Mijn man (udo) gaf me een dikke knuffel en zei; lieverdje, we maken wel een eigen.......zó lief! Ik wil inderdaad een eigen en dat al vanaf september! In oktober zou ik in juli mijn eigen krijgen maar groeide niet verder dan december.................geen hartactie. En nu: niks! We zijn nu al mei...................ik kan dit niet uitstaan! Het duurt me zo te lang.............30 mei mijn NOD.......het zal wel weer een teleurstelling worden ben ik bang.....hoop het natuurlijk wel. Heel erg zelfs. Ow, soms heb ik het zó moeilijk..............

Liefs Jessica

Heey meis,

Lang duurt dat wachten hé?! Je word er gewoon depri van. Maar kop op meid, binnenkort test je echt positief!!!!! Ga even iets doen waarbij je gedachten ven ergens anders heengaan, moeilijk maar hopelijk helpt het wel! Een dikke knuffel voor jou meid en ik duim voor je!!!!!!!!!!!!!!!!

Veel liefs ciomama

Een hele dikke knuffel voor jou meid!!!!
Ik snap je helemaal en hopelijk test je snel positief en blijf het lekker goed gaan.

Succes!

Liefs kim

ppff.. jemig.. met tranen zit ik nu in me ogen door jou verhaal..
ik vind het ook zo onwijs moeilijk.. zit nu in ronde 7 of 8.. en ook nog steeds geen resultaat.. ik heb zaterdag mijn nod maar nog geen enkel teken van een zwangerschap..:(

ik voel met je mee meis..

succes voor de 30e...

liefs

Het is moeilijk ja weet ik ik zit nu in ronde 10 moet dit weekend mijn nod krijgen en denk ook dat ie gewoon komt maar tis steeds dat wachten maar goed probeer het van je af te zetten en te denken dat jij ook nog aan de beurt komt anders word je echt helemaal gek , en dat kun je helemaal niet gebruiken !

sterkte en denk eraan misschien duurd het allemaal wat langer en moet je er wat meer moeite voor doen ook wij hebben op een dag een positieve test in handen !!!

xxx

ik kan je nu al begrijpen denk ik, ik vind nu 2 weken wachten al veel te lang, laat staan vanaf september, een miskraam is natuurlijk ook verschrikkelijk. misschien toch proberen je gevoel van het 'moeten' te verminderen, ookal weet ik dat dat toch niet lukt, dat heb ik nu al met wachten. Ik hoop zelf dat het al raak is, maar ik voel me dan ook wel schuldig denk ik, als ik zie hoelang sommigen al bezig zijn.. echt sterkte meis, schouders eronder en volhouden, jullie krijgen ook echt wel een mooi prinsje of prinsesje!!

liefs en knuffel!

Meid, ik weet hoe zwaar het wachten is na een miskraam. Maar geloof me er komt echt weer een positieve test hoor. Het is al een keer gelukt en dan komt het gewoon bijna niet voor dat het daarna helemaal niet meer lukt. Maar je wilt het wel direct hè??

Regelmatig vrijen voor de eisprong is het enige wat je kan doen....

Hou vol en blijf vol goede moed.... de zon gaat voor jou ook echt weer schijnen binnenkort.

Volhouden meid. Het wachten is hartstikke moeilijk en dan voel je dat gemis extra zwaar. Maar die positieve test komt er vast een keer aan. Ik weet hoe moedeloods je er van kunt worden. Geniet in ieder geval van het klussen en niet omdat het dan moet.

Enne dat vroeg opstaan heb je met een eigen kleintje niet eens in de gaten. Ik had dat ook altijd met loge's. Hoopte dat ze een beetje zouden uitslapen, maar nu boeit me dat echt niet meer. Ben zelfs verlost van mijn ochtendhumeurtje.

Terug
Bovenaan