jeetje, wat gaan die Oktober mama's snel

A

Anoniem

Guest
Goeiemorgen,

Ik ben erg verbaasd  om te zien dat er al zoveel Oktober mama's bevallen zijn.
Iedere dag worden er wel 1 á 2 beebjes geboren.
Gaat echt in een sneltreinvaart nu. Iedere keer als ik even op het forum kijk ben ik zo nieuwsgierig of er weer 1 bij is gekomen.

Ik ben erg benieuwd wanneer Kruimeltje kan schrijven dat hun zoon / dochter geboren is. Als het aan mijn man ligt wordt het a.s. zondag geboren, want dan is hij jarig en dit vind hij een prachtig  voor zijn 30 ste verjaardag. Dus.....we zullen zien.

DAMES GA "LEKKER" VERDER MET BEVALLEN!!!!!!

Kruimel

Haha... het eerste wat ik elke dag doe is naar hyves en het forum kijken of er al zijn geboren. Het gaat echt hard........ wel leuk hoor.... jammer genoeg zal ik tot eind oktober moeten wachten (en als het tegen zit.... november !)
Gr Tanja   (36+3)

hoi kruimel

het gaat idd erg snel in een keer soms lijkt het als of ik nog de enige ben dei niet bevallen is ieder dag is er wel weer een babytje geboren maar ik zat net op de lijst te kijken en er moeten og heel wat okt baby`s geboren worden zeg we zijn met veel bolle buikje

zet hem voor je het weet zijn wij aan de beurt
dikke kus angela

Ja, ik ga er nu ook wel erg zin in krijgen om ons eigen kleine krummeltje in de armen te houden maar ja, aangezien de vorige 10 dagen na de uitgerekende datum pas kwam, reken ik er maar een beetje op dat ik hier ook nog minstens een week op moet wachten (4oktober uitgerekend)
Groetjes, Petra

Hoi hoi!!

Het gaat echt enorm hard hier! Wel super leuk...tis oktober en alles komt los lijkt wel

Ik heb zelf ook geen geduld meer om te wachten hoor. Ben inmiddels zoooo nieuwsgierig naar onze kleine meid en bovendien kom ik, met name vanwege hele dikke voeten en geen schoenen meer aankunnen, bijna de deur niet meer uit. De dagen kruipen soms echt voorbij...
Maar echt lang kan t niet meer duren....nog even volhouden meiden!!

Liefs Lotte
(morgen ook 39 wk....wie zou er eerder zijn Kruimel? )

Terug
Bovenaan