Jeetje wat is ze vroeg zeg !!!

Oké, je hebt van die kindjes die alles heel snel kunnen en kindjes die het wat rustiger aandoen. Tygo kon bijvoorbeeld al snel los lopen (10 ½ maand).

Maar toch vind ik Lynn wel mega-snel met bepaalde dingetjes hoor. Ze lachte dus al met 2 weken en 5 dagen, ze begint sinds gisteren te kraaien (vanaf wanneer doen ze dat normaal gesproken?) en ze begint ook al helemaal met haar armpjes en beentjes te spartelen en te zwaaien.

Tuurlijk ben ik supertrots hoor, maar volgens mij gaat bij de tweede de tijd zo ook wel dubbel zo snel. Als ik terug kijk, kan ik me nog als de dag van gisteren herinneren dat Tygo geboren werd en die knuppel is inmiddels 2 ½. Zucht... waar blijft de tijd???

Lynn lacht  
Lynn kraait  

Groetjes happyM.

Hey Rieksie

whahaha wat ist ok wat...moeten we zow kletsen whahahaha....

maar Linsey is ook overal sneller mee dan Yoëll....madam kletst hier ook heerlijk in de wieg en de box.....en lachen als een grote en zelfs met geluid soms....

Ook kan ze al geruime tijd haar nek ophijssen.....

Hopelijk loopt ze niet sneller dan Yoëll hahahha dan zou ze met 8 maand al moeten lopen....pffff moet dr nie aan denken....

Nou meis in ieder geval tot zaterdag.....en we faxen

dikke knuff voor jullie

ja hihihihi....zow schattig....

maar  ik ben zow flauw van de kraamvisite....nou ja van de mensen die je normaliter niet ziet en nu wel komen.....pfffff

gelukkig is dit het laatste weekend dat we helemaal vol zitten.....

heb liever gewoon mensen met kids dan heeft Yoëll dr ook nog wat aan.....van gewone kindloze viste word ie zow vervelend.....

grrmmppfhhhh....

deze week 8x kraamvisite gehad.....en Yoëll die zegt van nee mama even nie visite whahahah

Lief!
Meisjes ontwikkelen zich meestal sneller dan jongens. En als die knul van jou al snel was...
Dit verschil tussen jongens en meisjes "trekt   pas bij' zo rond het 12e levensjaar.
Groetjes, Noor

Terug
Bovenaan