Jeetje, wat zijn wij geschrokken zeg!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Ilse loopt sinds een week en aangezien we dit weekend terug gekomen zijn van vakantie hebben we nog geen tijd gehad om een traphekje te kopen.
Nu is Ilse gisteren van bovenaan tot helemaal beneden van de trap gevallen.

Mijn vader was aan het oppassen en wilde haar voordat ze naar bed ging nog even in bad doen. Hij zette de kraan aan en Ilse sond naast hem in de badkamer. Ze is er schijnbaar uitgelopen en stuiterde zo van boven naar beneden van de trap.

Nu heeft ze een heel blauw gezicht (linker oog en wang zijn dik) en in haar nek heeft ze schaafplekjes. Ze heeft verder de nacht goed geslapen en zoals we nu kunnen beoordelen heeft ze verder niks.

Mijn vader voelt zich natuurlijk behoordelijk schuldig en ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik er niet bij was op het moment dat het gebeurde. Ik had hem denk ik verrot gescholden. Toen ik thuis kwam lag ze lekker in haar bed op haar beschadigde gezicht, maar ik heb de hele nacht onrustig geslapen en ben af en toe gaan kijken of ze nog beweegde. Gek hè!

Verder moet ik er niet aan denken wat er allemaal beschadigd had kunnen zijn...zucht...mijn arme meissie...snik...ik heb nu zo met haar te doen!
Ik ben aan het werk, maar ik ga dadelijk toch maar naar huis en ga haar bij de oppas ophalen!!!!!!!

We gaan zo snel mogelijk een traphekje halen!!!!

Groetjes  Jeske,  een heel erg geschrokken mama van Ilse

Jee,

Wat een verhaal. Kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent!
Ik hoop dat dat je kleine meid vlug opknapt.

Groetjes Sascha.

Men!!! Daar schrik je idd enorm van!! Dat zet me aan het denken, wij gaan ook maar even heel snel traphekjes kopen, Twan kan nog niet lopen, maar kruipen des te sneller en het idee alleen al.... ! Bah!

Heel veel beterschap met je kleine meid! Verwen dr maar lekker!

Liefs Maaike mv Twan

oohh wat zielig, en wat zal je vader zich rot voelen zeg. Hij heeft het natuurlijk ook niet met opzet gedaan.
Sterkte met je meisje

Liefs sandra

Oh jeetje,hou haar maar in de gaten,anders even dokter,hersenschudding ofzo.
Mijn vader is vroeger met mijn samen van de trap gevallen...
Geef je kleine maar veel kusjes en knuffels.
gr gaby

Jeetje Jeske, wat een schrik zeg!! Een ongelukje is echt zo gebeurd nu ze steeds mobieler worden...... En wat erg voor je vader ook, wat zal hij zich schuldig voelen zeg, pfffffff. Maar hij kan er echt niks aan doen, ze zijn zó snel, dat verwacht je gewoon nog niet.
Zo heeft Gijs ooit toen hij zo ongeveer anderhalf was eenkop koffie van het aanrecht afgetrokken. Hij wás niet eens in de keuken, ik schenk de koffie in, draai me om om de melk ofzo te pakken en daar was het al gebeurd. De schrik is verschrikkelijk, je wordt er alleen maar nóg oplettender van als de schade gelukkig meevalt.

Haal haar maar snel op en knuffel haar maar veel, dan voel jij je ook weer beter!

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Trouwens, naar de huisarts hoef ik niet met  Ilse te gaan, want mijn vader is zelf huisarts.  Hij heeft haar meteen van alle kanten nagekeken.

gelukkig maar.....echt fijn dat hij zelf huisarts is op zo een moment.
gr gaby

Terug
Bovenaan