Jeetje weer zo onzeker

Na een paar dagen flink ziek, zwak en misselijk te zijn geweest voel ik nu ineens niks meer.
Zo raar.... Kan dat??? Ik maak me gelijk weer ongerust.... Zou t wel goed zitten??

Aaah word gek van onzekerheid!

Zo snel gaan de hormonen niet weg dat weet ik nog van mijn miskramen als je kind weg is duurt het nog even voor hormonen weg zijn dus denk dat je of gewoon in je goede dagen zit of een buikgriepje erbij had. Anders was je ook wel aan het bloeden lijkt mij. Dus denk dat het wel goed zit en anders bel je vk toch liever telefoontje teveel dan te weinig.

tja mijn vk heeft dat juist ooit tegen me gezegd en ben wel is droog geweest stuurde gewoon sms met de vraag dan bellen ze je vanzelf om gerust te stellen of stappen te ondernemen als je tenminste goede vk hebt

Toch maar gebeld. Ook al kan zij natuurlijk ook geen zekerheid geven toch fijn. Mag ook eventueel een vroege echo aanvragen....
Misschien maar doen want ik zit me zo op te vreten.

Mischien inderdaad dan doen ik ben ook blij dat ik vroege echo krijg ik voel de hormonen maar ik wil de kleine zien dat ie gezond is en zo. Dus weet hoe het is die onzekerheid.

Ik ben nog 3 weken misselijk enzo geweest terwijl vruchtje al niet meer in leven was dus voordat het HCG hormoon uit je lijf is... Het was wel minder dan bij m'n eerste zwangerschap maar dat had sowieso misschien wel zo geweest. Fijn dat je terecht kunt voor een vroege echo, geeft hoop ik wat rust..

Ik heb ook een vroege echo gehad. Heb uitgelegd dat ik een paar jaar geleden een miskraam heb gehad en dat ik toen 4 weken heb rondgelopen met een vruchtje wat niet meer leefde. Dat vond ik achteraf erg naar.
Dus zeker doen als ze het aanbieden!
Bij mijn dochter had ik met 6 weken precies al een echo en er was een kloppend hartje te zien. Dus ik weet niet hoe ver je nu bent?
Sterkte!

Terug
Bovenaan