Jeetje, wij hebben wel wat gemist!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dierentuin mama's + kids.
Ik geloof dat we wat hebben gemist gisteren,  leuk die verhalen en vooral die foto's!!!!
Super dat het zo leuk was en ook nog een prima weertje.
Mijn meisje heeft oorontsteking en is helaas niet snel beter geworden.
Nou maar hopen dat er een volgende keer komt en we dan wel mee kunnen.
Vandaag een persoonlijk mijlpaaltje gehad, ik ben bijna mama van een schoolgaande dochter, Roos is vandaag voor de eerste keer een ochtend naar de basisschool geweest.
Zo bijzonder van grootste peuter op de speelzaal naar klein meisje op de grote school met heel veel kindjes.
Ze was erg moe van alle indrukken maar vond het erg leuk. Mama ook natuurlijk!!!
Dat wilde ik even delen!!!

groetjes Danielle.  

leuk zeg, na de zomervakantie gaat Nick ook naar school. Ik ben benieuwd hoe hij het vindt.

Hopelijk is de oorontsteking snel weer over.
Groetjes sandra

Vervelend zeg, oorontsteking! Beterschap!!

Idd hopen dat je de volgende keer wel mee kunt!

Fijn dat je grote meid het leuk vond op de basisschool! Idd een hele mijlpaal! Céline zit nu sinds pasen op de basisschool! wel wennen hoor, dan worden ze ineens zo groot hè?

leuk he zo'n hele nieuwe stap weer voor je grote meid.
Het is ook heel leuk voor hun, echt weer een nieuwe uitdaging waar ze echt aan toe zijn.

Mijn dochtertje heeft deze week 2x geoefend op de basisschool en volgende week nog 2x oefenen en nog 2x naar de psz. vrijdag viert ze haar verjaardag en laatste dag op de psz en na de week vakantie, 7, mei, mag ze naar de bs. Een helleuke periode ....ook voor mams....want het is toch een voorbereiding en hier ook al vollop bezig met het uitdeeltfrutsel.

Veel plezier voor je dochter op de bs.
 ik weet even niet meer wie van de 2 oorontsteking had, maar hoop dat het snel weg is.
Groetjes Nessie mv Alissa(bijna 4) en Jari (8 mnd)

Terug
Bovenaan