jeetje...

Dat snap je toch niet...wij zijn met ons allen zo bewust bezig met kinderen krijgen. Krijg ik vandaag te horen dat een vage kennis zwanger is. Van een jongen die ze nauwelijks kent...foutje... Zij loopt ongwenst zwanger rond terwijl wij smachten naar een bewuste keuze. Wat leven we toch in een rare wereld!!
Sorry moest ik even kwijt.

Groetjes Marianne

Hoi,
Ik ken dat gevoel. Gisteren moest ik denken aan iets wat 2 jaar geleden gebeurde.
Mijn schoonbroer en zijn toenmalige vriendin waren blijkbaar ook zwanger en die hebben toen beslist om abortus te plegen. Zij studeerde nog en hij ook, in zijn laatste jaar(was bijna af).
Mijn man wist dat al langer en hij heeft het mij pas na een half jaar verteld. Ik was ontzettend boos, niet alleen op mijn man maqr ook op mijn schoonbroer en vriendin. Ik ben daar zowiezo tegen en ik kon en kan het niet begrijpen. Nu heeft hij een andere vriendin en zijn getrouwd en zij waren na 1 maand stoppen met de pil ook direkt zwanger. Maar ik kan het hem nogaltijd niet vergeven dat hij dat toen gedaan heeft. Het blijft in mijn hoofd spoken, telkens als ik hem zie en nu zeker nudat wij ook proberen zwanger te worden.

Liefs,
Bea

hee die Bea, ik kan me goed voorstellen hoe jij je voelt, ik ben ook geen voorstander van abortus. misschien heeft jou schoonbroer toen der tijd aan jou man gevraagd dit voor zich te houden. natuurlijk klinkt het makkelijk, abortus plegen, maar misschien waren er andere dingen gaande! waarschijnlijk heeft zij het er ook niet makkelijk mee gehad, je weet niet hoe en wat. vergeet niet dat het hun keuze was. laat het los, toen was toen, kijk naar de toekomst, je schoonbroer zal straks als ie een kleine heeft wel eeven op zijn hoofd krabben!! kom op!
ene Anna, hoe weet jij nou dat dit jaloersie is? ik noem het eerder verdriet, onmacht, oneerlijkheid.
als dit het enige is wat je kan zeggen: ga dan lekker ergens anders heen!

Groet Aud

Terug
Bovenaan