jeetje

A

Anoniem

Guest
Jeetje,
Ik was helemaal vol van mijn ovulatie testen. En ik geloofde er helemaal in. Dus we hadden een dag of 6 geleden geklust. En daarna niet meer. Omdat dat het beste zou zijn voor de kwaliteit van het zaad van mijn mannetje. Maar ik zit nu op dat 17 en nog geen positieve test. Ik ben bang dat we nu dus te weinig geklust hebben. Al mijn hoop is op morgen gevestigd. Maar ik denk dat we toch maar gaan klussen vandaag. Dan heb ik nog een beetje het idee dat we kans hebben. Want mijn cyclus schommeld tussen de 28 en 31 dagen.
Heeft iemand een beetje positieve ervaringen met ovulatietesten?
Groetjes Nance

misschien valt je eisprong laat inje cyclus, misschien heb je deze maand geen eisprong.
Ik hoop dat je snel een positieve test hebt.

Succes
Miep

Ha,

Wij gebruiken ook al enige tijd die testen, en ze slaan altijd uit. ben je wel op tijd begonnen met testen?
als dat zo is, moet de test toch beinnenkort gaan uit slaan als je een ovulatie hebt. Succes

Liefs Pipi

hier ben ik nog een keer,
volgens de gynacoloog waar wij bij lopen, is het niet nodig om zolang van te voren niet te klussen. Hij beweert dat wanneer je het om de dag doet rond de tijd dat je zou moeten ovalueren. je in ieder geval niet mis kan zitten.

Hoi hoi,

Ik had pas op dag 18 een positieve test!! Wij vreeen dus ook altijd verkeerd. Ik was gelijk zwanger!! (helaas na 12wk een miskraam)

gewoon afwachten.

Liefs Bibi

Bij mij zijn ze ook altijd positief, 1x was hij 4 dagen later dan normaal en toen begon ik ook te stressen.
succes
Marielle

Welk merk ovulatie testen gebruik je? Ik heb een tijdje romed gebruikt, nooit een positieve test gehad. Deze maand voor het eerst clear blue en gelijk de tweede keer een positieve test. Zit nu op dag 16 van mijn cyclus.

Groetjes An

Hoi Nance,
Ik ben zelf deze maand ook begonnen met ovulatietesten en had hetzelfde gevoel als jij. Het duurde maar en ik kreeg geen donkerblauw streepje. Ik begon ook al te twijfelen aan mezelf totdat ik op dag 22 van mijn cyclus eindelijk het donkerblauwe streepje zag. Een vrij lange cyclus wordt dit dus voor mij. Hou dus moed en blijf gewoon proberen!
Succes San25

Terug
Bovenaan