JEETJE!!!

A

Anoniem

Guest
ik kom net bij de vk vandaag en heb ineens hele pijnlijke steken in mijn buik ( door de hele buik heen.
ik had trek in ei en die gekookt wou eten en krijg overgeef neigingen ( ik hoef nooit over te geven)
ik heb ook ineens heel veel last van afschijding kan geen sec. zonder inleg kruisje of maandverband.

wat is dit? herkent iemand dit ?

kus vero

Hoi,

Wil je niet blij maken, maar dat  KAN het begin van de bevalling zijn. Zo ben ik bij onze dochter ook begonnen. Enorme krampen in mijn buik. Niks rustig aan opbouwen. Gelijk BAF er midden in. Het kan ook zo zijn dat je bij de eerste 4-5 cm ontsluiting moet spugen. Had ik bij onze zoon niet, bij onze dochter heb ik de boel onder gespuugd. Bleek ik in een paar minuten van 2 naar 5cm ontsluiting gegaan te zijn.
Enig voordeel: Het is vlot gegaan. Na 4 uur had ik onze dochter vast.

Maar het kan ook de buikgriep zijn die momenteel heerst. Even afwachten dus!

Groetjes, Cathy
mama van Thom (maart 2003) en Danae (mei 2006)

Oeps, kleine PS: Vertrouw je het niet, gewoon bellen met de VK! Daar zijn ze voor.

Cathy

dank je kat.
maar griep is het niet dit zijn echt steken geen krampen. ze komen in golven van zacht naar hard om het zomaar te zeggen en dan zijn ze weer weg ik   heb het nu al eventjes niet meer gehad. maar deze kwamen om de 5 a6 min. en durde maar 1 sec. dus volgens mij waren het korte weeen .
nu het echte werk nog hahaha afwachten dus mischien blijft het voorlopig wel weer weg.
maar mischien vanacht...... ik zie wel komt vanzelf haha
kussies vero

Terug
Bovenaan