jeetje

Mijn moeder en peter zijn altijd bij alle bevallingen geweest en nog, maar om de kinderen als ze eventueel wakker zouden worden, vroeg ze snachts want dan beviel ik dus 3 keer,...haar vriendin
Bij de laatste keer was mijn beste vriendin heel erg beledigd toen ze binnen kwam dat de vriendin van mn moeder open deed,...ze mag haar niet, hadden voor dat ik zwanger al over gesproken, maar niet meer gedacht dat ik ooit weer zwanger zou worden.
Nu vertelde ik mn moeder dat zij dat zo vervelend vond, en eigenlijk gepikeerd was dat die vriendin eerder de baby had gezien dan zij.Heb dat trouwens jaren lang moeten aan horen, dat ze het niet leuk vond, dat zij de deur open deed, en dat zij er was om de kinderen op te vangen snachts, maar ja,....mijn moeder vond het fijn om HAAR vriendin te vragen en mij maak het niet uit, ik moest en moet me concentreren op de bevalling.
Nou heb ik dus net verteld dat als het allemaal loopt zoals we 'gewend'zijn, dat mn moeder het gewoon fijn vind om haar vriendin, dus diezelfde vriendin te vragen,..kan me overgens ook heel erg goed voorstellen dat zij dan aanspraak wil hebben van Haar vriendin, niet de mijne,...
Ik vond het al heel moeilijk om het te vertellen, maar dacht moet het vertellen, want anders barst de bom, als ik dus ben bevallen en ze ziet die vriendin vanmn moeder weer!!!!
Ze was me een poepie beledigd, en zei heel snauwerig, ik kan toch op de kinderen beneden passen,..enne,...wat vind jij ervan dan!!!!!!!
Ik zei, mij maak het niet uit, wat er beneden gebeurd moeten ze zelf weten, ik moet me concentreren opde bevalling.
Toen begon ze ook over de echo''s, want daar wilde ze ook een keertje bij zijn.
Ik heb afgesproken, peter werkt sinds vorig jaar voor zichzelf dat hij altijd mee gaat en zeker voor de echo's, kan hij niet mn moeder( hebben hele nauwe band met mn ouders)!!!
Dat vond ze ook al niet leuk, want ze vond het onzin dat mn moeder of peter elke keer mee moesten, ik vind dat fijn, de laatste keer werkte peter nog voor een baas en kon hij zelfs niet mee bij de pretecho, dus ben mega blij dat hij steeds mee gaat!
Vind het echt niet leuk dat ze zo reageerd, voor dezelde gelt, gaat het mis en moet ik naar het ziekenhuis om te bevallen,...dat weet je toch niet van te voren, dan is heel die poespas niet van toepassing.
Voel me helemaal raar ervan,..iets wat zolang nog gaat duren en niets zeker is, maar wilde het haar wel zeggen, zodat ze ervan af weet!
Moest het ff kwijt meiden, sorry,ben er een beetje verdrietig van.Had wel verwacht dat ze het niet leuk zou vinden, maar ik ben toch zwanger en dan aan het bevallen, zij wil het helemaal in haar hand hebben.
Liefs nance

Hallo, ben van het november forum.
Wat rot voor je zeg. Maar hetgaay er niet om wat je vriendin vind het gaat erom wat jij wilt en vind.
En als ze dat niet accepteert dan is het geen echte vriendin. Ze hoort jouw wensen te accepteren.
Meid hopelijk trekt het allemaal bij. Maar lekker doen waar jij je goed bij voelt!

Sterkte ermee. En kop op!!
Jij en je baby zijn het belangrijkst!

Jeetje, wat een gedoe! Vervelend dat je zo teleurgesteld en verdrietig bent. Ik weet niet wat de band van je moeder met jouw vriendin is, anders haar een keer uit laten leggen? En in overleg met Peter anders haar ook meenemen naar de echo? De vk vindt dat vast niet erg! Veel succes, hoop dat ze bijdraait!

Hey meid,

Wat rot voor je dat je je zo voelt, en dat over iets wat gewoon helemaal jouw eigen keuze zou moeten zijn!

Je moet doen waar jij je goed bij voelt en kan me je gevoel heel goed voorstellen hoor: dat jij je moet/wilt concentreren op de bevalling en dat wat er beneden gebeurd je niet zo heel veel uit kan maken. En een echte vriendin zal dat echt wel begrijpen.

Succes meid, maar probeer je niet al te rot te voelen door haar gedram. Hoop dat ze dat ook gaat inzien en er voor je is op de momenten dat je haar nodig hebt. Liefs Carola (decmama)

Nou wat een vreemd verhaal!
Ik snap niet waarom je vriendin zo reageert?! Het is toch de baby van jou en je man? En het is een kleinkind van jouw moeder. Natuurlijk gaan zij dan voor!
Wat maakt het nu uit wie de baby als eerste ziet?!!

Heel goed van je dat je het hebt gezegd tegen je vriendin en zij hoort gewoon jouw wensen te respecteren!

Terug
Bovenaan