Jeetjemineetje!!!!

A

Anoniem

Guest
Hellow Meiden,
Ik wil jullie laten weten dat ik ff in de war raak van zwanger worden..jaja nu al...
...heb op 14 april 2006 mijn laatste pil ingenomen, ik zou dan (als ik een perfecte cyclus zou hebben) op 15 mei mijn NOD moeten hebben, maar nee, die kreeg ik niet op die dag, wat ik zelf al verwacht had, omdat ik voordat ik aan de pil begon, onregelmatig ongesteld was.
Nou daarna  2 testen gedaan van CB, alle2 negatief...in de tussentijd nog niet ongesteld geworden, maar gisteravond had ik oppeens bruin oud bloed, ook op toiletpapier...ik dacht ja wordt ongesteld, werd tijd! vandaag op werk, helemaal niks te bekennen, geen druppel bloed...begrijp het niet!! herkent iemand zich in deze situatie???
Ik heb sinds anderhalf week errug last van mijn lies, soort spierpijn, ook steken in mijn buik sinds een aantal weken...echt verwarrend.....
Groetjes,
Areesa

tja het enige wat je kunt doen is nog even afwachten en dan een test doen
ik werd ook helemaal gek in het begin, zit nu in de tweede ronde,
maar het wordt minder, ook al ben je er nog steeds heel veel mee bezig.

hoi ik zal je mijn verhaal even vertellen van mijn 1e zwangerschap...ben inmiddels bezig voor de 2e, maar bij mijn 1e ging het precies zoals jij nu omschrijft. ik dacht misschien heeft ze hier wat aan.
ik had dus 16 oktober 2003 mijn laatste pil gehad en ging er vanuit dat het maanden kon duren voor ik zwanger was. dus precies uitgerekend met 28, want dat heb je meestal gewoon toch als je aan de pil bent en toen was ik ineens overtijd. 2 testen gedaan negatief en toen ik 11 dagen overtijd was, was hij ineens positief.....dus ik was meteen zwanger toen na het stoppen met de pil.... en ineens kreeg ik wat bruin bloedverlies ik dacht nee he... maar ik heb toen een echo gehad en bleek dat ik nog maar 5,5 week zwanger was en het blijkbaar innestelings bloed was geweest, ik heb best veel bloedverlies gehad in de 1e weken en maakte me erge zorgen voor het laatst 1 dag met 13 weken en toen was het over, en m'n zoontje is helemaal gezond geboren, dus ook niks geen miskraam wat ik eerst dacht. het kan dus gewoon zijn dat je zwanger bent en dat je nog even geduld moet hebben voor hij positief word!!
ik hoop het van harte voor je.... liefs mama loes

Hoi meiden, bedankt voor jullie reacties!
Oh Mamaloes, ik heb heel wat aan je verhaal gehad! Jeetje, je had lang bloedverlies! gelukkig heb je een gezonde zoontje gekregen!

Nou veel succes met de aankomende rondes!!!
Veel liefs,
Areesa

Terug
Bovenaan