Jehhhhhhh na een miskraam en een jaar klussen zwanger!!!!!!!!!!!!!!!

Hoii meiden,

Na bijna een jaar klussen mag ik me bij de zwangeren gaan voegen!
Ik heb gister een zwangerschapstest gedaan en die gaf meteen positief aan!
Ben blij en zenuwachtig te gelijk, vooral omdat ik vorig jaar een miskraam heb gehad gaan het spannende weken worden.
Mijn cyclus is wat onverschillig maar ik denk dat ik nu rond de 6 weken ben.

jippie!

Gefeliciteerd!!!!!
ik ben vandaag 20 weken en zelfs ik heb vaak de zenuwen gedacht zonder dat ik een miskraam ervaring heb gehad heel veel succes!!!!!! en houd ons op de hoogte:D heb je de verloskundige al gebelt of moet je naar een gynaecoloog?

groetje sweetygirly

Hoi,
Bedankt voor de felicitatie, Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap, 20 weken weken, weet je wat het word?Of willen jullie dat niet weten?
Ik denk dat het inderdaad spannend blijft, voor nu moet ik heel erg wennen aan het idee en kan het nog moeilijk geloven.
Ik heb mijn leidinggevende op de hoogte gebracht omdat ik al flink misselijk ben in de ochtend en al moeite heb om op gang te komen.

Hoe voel jij je verder?

hallo desiree,

Ik wilde zeggen dat ik bijna 20 weken ben dinsdag namelijk pas echt. ik heb over een uur wel de 20weken echo. en ben nu hoe stom dan ook erg zenuwachtig. misschien omdat ik bijna niet ben aan gekomen en veel gespuugd heb en misschien omdat er Spina bifida in de familie zit. nu ik gestopt heb met het tig keer op een dag spugen vol ik me wel een heel stuk beter. het geloven en beseffen doe ik nog steeds niet maar bij ons was het ook totaal niet gepland. maar wel welkom!!!

de eerste weken werd ik ook een beetje gek van iedereen die tips had nou wat iig moest gebeuren was een ziekenhuis opname maar dat wilde ik niet. daarom heb ik met de huisarts afgesproken dat als er binne een paar dagen ten geen vooruitgang in zat en ik nog een halve kilo was afgevallen ik wel naar het ziekenhuis zou gaan. gelukkiig ben ik toen niet meer afgevallen en het acetongehalte te hoog was ( dit geeft aan dat je je eigen lichaam opeet waardoor er te weinig is voor de kleine)   Na trek ik me van al de adviezen neit zoveel meer aan. ik voel wel de hele dag of regelmatig soort belletjes in me buik dit schijnt de klein te zijn met zijn schopjes maar dat kan ik nog niet beseffen of me voorstellen.
Nu begint voor mij wel het echt genieten van mijn buik en het feit dat ik zwanger ben.

groetje Sweetygirly

Nou dat herken ik van mijn eerste zwangerschap (wat uitliep op een miskraam) Ik was zo misselijk dat ik na 10 weken 4 kilo was kwijtgeraakt, kreeg zelfs geen water weg.   Uiteindelijk kwam ik er met 12 weken achter dat ik een miskraam had gehad.
Ook de goed gemeende adviezen kwamen mij de strot uit, mocht van mijn schoonfamilie niet eens meer fietsen.

Ik ga het deze keer wel  veel rustiger aan doen en bepaalde dingen gewoon laten.
Was alleen vanmorgen een beetje misselijk maar verder gaat het nog kwa misselijkheid.
Heb ontzettende last van mijn onderrug momenteel en hoop dat dit wegtrekt want maak me daar wel zorgen over.  
Hoe voel jij je verder nu?

Wij willen ook niet weten wat het word, dus het blijft een verassing! kan alleen niet wachten op mijn eerste echo! Dat is meestal rond week 9 toch?

ey!

gefeliciteerd!
hier ook iemand die al een jaar bezig is een ook een miskraam heeft gehad tussendoor.. extra spannend zijn deze dagen he? veel succes de komende weken.

liefs

Terug
Bovenaan