Jelle gevallen

Ik ben vanmiddag met jelle (de oudste van 7) na de eerste schooldag naar de huisarts gegaan aangezien hij al een week waterdunne ontlasting heeft.
Noa de middelste was ook mee en omdat Levi 300 meter verder op het KDV zit hebben we die daarna al lekker opgehaald.
Levi voor op de fiets, Noa achterop en Jelle op zijn eigen fiets.
Nou hebben we van die fijna afwateringsgeulen aan de zijkanten van de weg en Jelle kwam daar met zijn band in en viel van zijn fiets boven op zijn hoofd.
Echt keihard gillen zo zielig maar daar sta je dan met ene fiets met 2 kids en de derde op straat. Gelukkig kwamen er mensen aanlopen die mijn fiets vast hielden zodat ik jelle op kon rapen. Hij had pijn in zijn been en zijn knietje was kapot en kon echt niet meer fietsen. Er stopte ook een auto en die meneer en mevrouw wilde hem wel even thuis brengen.
Echt superlief natuurlijk maar vond het een doodeng idee dat hij met wildvreemden in de auto mee ging. Ik heb hem dus achterop getild en Noa zou met Jel zijn fiets gaan fietsen.
Zie ik dat zijn broek aan de bovenkant helemaal bebloed is. Ik doe zijn broek een stukje naar beneden heeft hij een grote diepe wond ijn zijn bovenbeen. Gelukkig zat de dokter 200 meter verder dus daar maar weer naar terug.
Een groot drama met flink wat hechtingen zijn been en gelukkig kwam peter die ik snel gebedl had ook al binnen bij de huisarts want levi en noa zaten nog boekjes te lezen in de wachtkamer.
Levi vindt het allemaal prachtig en wil continu aan het verband zitten en als je vraagt wat er is gebeurt zegt hij dat de dokter Jelle pijn heeft gedaan!!!!

Pfff nou ligt iedereen rustig op bed (voor zolang het duurt aangezien jelle continu op de wc zit). Zo zielig he als 1 van de kids wat heeft.)

groetjes chimene

Ohhh wat zielig en wat kun je je dan machteloos voelen als je daar staat met 3 kids.... !!!

Veerle kreeg vrijdag na de creche haar vinger tussen de autodeur (ze was me iets te snel af) en haar 2 broertjes van 7 maanden zaten in maxi cosi te krijsen van de honger.... Pfff gelukkig liep het met een sisser af en werd haar vinger alleen iets dik.

Sterkte.

Gr Floor

Ah joh, wat een ellende!
En ik kan het me goed voorstellen dat je hem niet bij in de auto hebt gezet. Het stomme is dat je het zelf ook aan zou bieden als het bij iemand anders gebeurde! Jammer eigenlijk dat we al zo'n K** maatschappij hebben dat je dit al niet meer vertrouwd!

Veel beterschap voor Jelle!! Hopelijk is de diarree ook gauw over!!
Groetjes Sas

Terug
Bovenaan