Jelte plast op de wc!!!

A

Anoniem

Guest
hai allemaal,

Jelte vind het altijd grappig als ie plast onder de douche... en ervoor op het matje, dus ik dacht ik zet em eens op de wc.
Tja zon grote pot.. was toch wel eng, dus ik heb vorige week bij prenatal een wc verkleiner gekocht, kan dr niet vroeg genoeg mee beginnen dacht ik!

Dus ik enthousiast dat ding erop en voordat Jelte ging douche hem erop gezet.
Hij vond het wel interessant en wilde direct een wc papiertje pakken, ik beetje kletsen enzo en vertelde em dat ie een papiertje mocht als ie een plasje deed!
En wat denk je.... hij kijkt naar zn piemel en plast zo op de wc! haha.. vlag uit natuurlijk, familie bellen! nee geintje,maar waren wel super trots!

Nu nog trotser, want Jelte heeft tot nu toe elke avond op de wc geplast! GEWELDIG toch he? Hij zit erop, schud ook wel eens van nee, maar blijft wel zitten (met hulp van ons natuurlijk) en dan kijkt ie naar zn piemel, spant zn buikje aan en kreunt er ook soms bij ;-) en dan komt er een plas!!!

Nou dit nieuwtje wilde ik natuurlijk wel ff met jullie delen!
Zal eerdaags ff fotootje maken!
Groetjes Jelte (9-6-07) en Saskia.

WAUW   wat ben jij een grote vent zeg

je bent er zeker vroeg bij , maar jong geleerd is oud gedaan he

tjonge jonge wat zullen jouw papa en mama trots zijn zeg

goed zo jonge

groetjes moekje en Ryan

Haha, lijkt me geweldig om te zien!
Hij is er wel vroeg bij hoor, kan me voorstellen dat je trots bent,
groetjes van Sonja

Wat knap!! Toevallig hoorde ik van mijn zus dat haar buurjongetje met 1,5 jaar al zindelijk was overdag.
Ik heb zelf gisteren een potje gekocht bij de Ikea, dus ga gewoon oefenen.

groetjes Maris

Hoi
Super zeg!
Mijn zoontje was met anderhalf jaar ook al zindelijk overdag (alleen nog niet van ontlasting en 's nachts ook nog niet). Met 16 maanden riep hij steeds: 'wc, wc, wc'!
Ik dacht eerst: haha. Maar hij raakte helemaal gefrustreerd elke keer, want ik deed er niks mee. Totdat ik hem gewoon op de wc zette toen hij het weer riep, en prompt kwam er een plas. Toen heb ik een paar weken hem 3 keer per dag op de wc gezet, elke keer kwam er een plas. Daarna heb ik hem gewoon de luier (thuis dan) uitgedaan overdag. Het was voorjaar/zomer, dus dan heb je al voordeel als het warm weer is buiten.
Met twee jaar en 3 maanden zei hij van de éen op andere dag: 'mam ik ga poepen op wc, hoor, hoef geen luier meer! Oke, das mooi dus!
En net na z'n derde verjaardag was hij 's nachts zindelijk, ook zonder training.
Maar goed, het is wel uitzonderlijk. Mijn dochter is nu 15 maanden, die zie ik over een maand echt nog niet op de wc plassen.   haha

Hé Sas!
Die Jelte!!
Ik zag die vlag al hangen..haha
Geweldig, en idd erin houden he..je weet maar nooit..
Lieve geeft de laatste dagen aan als ze heeft gepoept!
Ook zo grappig..gooit haar tong er uit, en zegt; Bleh..!!
En loopt naar de trap als ik zeg;'' mama jou even verschonen??''

Wat een heerlijke leeftijd..

Ik check het even hier..zat net te snotteren..
Marco was bij Hart in aktie...
Heb je het gezien?
Wij waren die avond ook bij het concert..
Ik dacht nog aan jou..

Liefs Rina

Hallo,

wat goed van Jelte dat hij op de WC plast!! Daar mag je met alle reden trots op zijn hoor!! Echt super, en weer een mijlpaal bereikt voor jou kleintje.

Liefs Debby.

YOU GO JELTE!!!

Wat ontzettend kanp van je kleine gorte man!! Als ze het zelf graag willen dan is het alleen maar goed. lijkt me echt een grappig gezicht. En volgt daarna ook een plasje in de wc dans van jullie kant?

groetjes Linda

Terug
Bovenaan