Jelte vandaag zn 'kinderfeestje' gevierd!

A

Anoniem

Guest
hey hallo,
Jelte is maandag jarig, maar vieren het zondag. Zondag word t al aardig druk, dus had ik voor vandaag vriendinnen met kids uitgenodigd. Het was erg gezellig en Jelte is erg verwend.
Het speelkleed, loopfietsje en auto, glijbaantje buiten, kids vermaakte zich goed en wij konden ff bijkletsen!
Hier een paar fotootjes:

hoi,

wat een gezellige bedoening daar, heel leuk, in ieder geval alvast van harte gefelciteerd met de kleine en hoop dat jullie  zondag een fijne  dag hebben, met veel uitpak werk voor  Jelte   , ze zijn nu geen baby,s meer maar dreumesen wat gaat het ineens snel he.

gr en veel plezier,
bianca

Het ziet er gezellig uit hoor!!! Meneer is vast erg verwend!

gr.Ing

Hoi, ik zat net op de hyves van een oud sportvriendinnetje van me....Saskia, daar kwam ik deze foto's ook al tegen....klopt het dat Quinten op de foto staat? Of is het stomtoevallig gewoon bijna dezelfde foto (m'n geheugen laat me weleens in de steek!)

Grappig om te zien!

Groetjes
Angel

Hey Angel,
nou nee Quinten staat niet op de foto! Het zijn Lorena en Chris samen met mijn zoontje natuurlijk!
Maar toevallig dat 'Saskia' dr foto erop lijkt!
Ga naar bed, morge de tuin weer vol visite! Ben benieuwd wat Jelte van de slingers in de kamer vind!
gr. Saskia.

Hahaha, grappig dat die foto er dan heel erg op lijkt!! Maar leuk om te zien dat  hij een hele gezellige verjaardag heeft gehad! Groetjes Angel

Terug
Bovenaan