Jemig wat ben ik moe

A

Anoniem

Guest
Nou je leest het al in de titel... Man man man wat ben ik moe
Nu heb ik al de pech dat ik al jaren last heb van een winterdip.
Dat begint ergens in oktober en dat eindigt ergens in maart/april.
Vorig jaar had ik er haast tot geen last van ivm met mijn zwangerschap van Kyano.
Nu ben ik dan weer in verwachting alleen valt het me nu enorm tegen.
Ik slaap slecht, eet slecht ben heel erg uit mijn hum.
Oftewel ik kan HEEEEELLLLL Weinig hebben
Nu heb ik ook nog eens een fijne collega die mij 3 dagen in de week inrooster van half8 tot 6
Oftewel dat betekend dat ik om kwart over 5 op moet staan en als ik geluk heb ik om 7 uur s'avonds thuis ben
Nu werk ik maar 3 dagen maar toch...
Ik trek het gewoon niet
Ik heb ook nog een man thuis die aandacht wil en een kind
Ik wil niet de sjago moeder zijn die iedere dag huilend op de bank zit en het ff niet meer trekt
Op zaterdag en zondag gaat het echt lekker. We hebben dan lekker de tijd met zijn drietjes en doen dat altijd leuke dingen.
maar op zondagavond sla ik om als een blad van een boom
Word dan erg humeurig en niet gezellig
Gelukkig is mijn man er aan gewend en steunt hij mij in alles maar ik vind het zo vervelend voor hem

Met mijn collega praten heeft weinig zin want ik weet precies wat voor antwoord ik zal krijgen.
"Je hebt een 100 uren contract dus zul je ook 100 uur werken in de maand!!!"

Gek word ik er van

Wat moet ik nou?

Groetjes
Jolanda Moeder van kyano 12-06-2007 en zwanger van de 2de 9 weken en 3 dagen

Hé Jolanda,

wat vervelend allemaal zeg. Het zit je allemaal wel tegen. Wat flauw van je collega dat ze geen rekening met je houd. Jij kiest er toch niet vor om zo brak te zijn. Ik wou dat ik een oplossing voor je had maar die heb ik niet. Ik wil je alleen wel een hart onder de riem steken. Voor je het weet zijn de eerste drie maanden voorbij. En ik hoop echt dat je je dan beter voelt. Geef je man maar een dikke knuffel voor zijn begip en als je je ei kwijt wilt weet je het forum te vinden.

Groetjes van marloes

Echt gek word ik er van
Ik weet echt 100 procent zeker dat ik het mijn teamleider ruim optijd (dag na de test) heb verteld dat ik zwanger ben
Afgelopen vrijdag deed hij net of hij nergens van af wist
Ik was echt onwijs pissig.
Nu heb ik zelf maar de stoute schoenen aan gestrokken en heb een mailtje gestuurd naar de planning. Ik heb ze gevraagd of ze evt rekening met me willen houden.
Ik heb er helaas nog reactie opgehoord.
Vandaag werk ik van half 8 tot 6!!!
oftewel de wekker gaat om kwart over 5 !!!
en ik mag dan blij zijn als ik om 19 uur s'avonds thuis ben
Wat moet ik nou!?!?!
Ik kan gewoon niet meer!!
Ik heb ook nog een gezinnetje thuis!!

groetjes
Jolanda

Hoi,

kan je je niet gedeeltelijk ziek melden? Eventueel met een verklaring van de verloskundige? Je moet aan je eigen gezondheid denken, maar ook aan die van je baby, en dat is toch belangrijker dan zo'n vervelende leidinggevende. Succes ermee.

Groetjes van Marloes

Hoi

Dat is ook mijn eerste reactie, toen ik zwanger was was ik ook heel erg moe en had ik al snel last van harde buiken, ik ben in gesprek gegaan met de bedrijfsarts en die heeft mij geadviseerd om minder uur te gaan werken. Je moet nu echt even aan jezelf en je gezin denken, die staan nu op nummer 1. Je geeft zelf al aan dat het in de weekenden veel beter gaat. Ik denk dat het je goed zou doen om minder te gaan werken zodat je weer kunt genieten van de kleine en de zwangerschap!!

Sterkte!

Ik wou dat ik minder kon werken
Maar ik zou ff niet weten wat ik verders nog kan doen
Ik heb nu al een mail gestuurd naar de planning ( bellen kan niet want daar hebben ze geen tijd voor)
Net was mijn teamcoordinator was hier net en telkens als ik er iets over zei werd het een beetje weggemoffeld.
Ik voelde me op dat moment een beetje machteloos en wist verders ook niet wat ik met de situatie aan moest
Ow ja ze zei dat het met 12 weken wel minder zou zijn en dat ik me dan stukken beter zou voelen
Echt bizar !!!

Terug
Bovenaan